نمایشگاه شهر ایده آل فرصتی برای توسعه همه جانبه شهرهای کشور

 معاون اجرایی شورایعالی استانها با بیان اینکه هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل فرصتی برای توسعه همه جانبه شهرهای کشور محسوب می شود،گفت:از همه سرمایه گذاران حوزه شهری دعوت می کنیم تا در این رویداد حضور یافته و پروژه های مختلف شهری نیازمند سرمایه...

 مهندس روشناسی از حضور پر رنگ تر و اساسی تر شوراها در همایش شهر ایده آل خبر داد و گفت:برنامه ریزی شده است تا همه اعضای شورایعالی استانها در این رویداد حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد: برگزاری پنل تخصصی حاکمیت شهری با بررسی چالش‌ها و مزایای حاکمیت شوراها و مشارکت شورایعالی استانها در نمایشگاه جهت ایجاد ارتباط مؤثر با شوراها و شهرداریهای سراسر کشور ، تجلیل و تقدیر از شوراهای نمونه استانها و ایجاد تعامل با اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف جهت حضور در نمایشگاه برخی دیگر از برنامه ها و اقدامات شورای عالی استان ها برای برگزاری باشکوه تر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل است.
در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل شهرداران و اعضای شورای شهرها،مدیران سازمانها ،مهندسان ،مشاوران شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گرد هم می آیند تا علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوری زمینه به کارگیری جدید ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.
همچنین در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری،حمل و نقل و ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،آتش نشانی ،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیبا سازی ،فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند.
نمایشگاه این رویداد بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه  طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا می شود و همایش آن نیز طی دو روز 28 و 29 آذر برگزار و میزبان شهرداران و شوراهای شهری سراسر کشور خواهد بود.
بر اساس گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل  می توانند به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 14 و 88578913-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.