افزایش استقبال شرکت های خارجی برای حضور در دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش

 در دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش 10 شرکت خارجی محصولات خود را عرضه می کنند.

 دومین نمایشگاه طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کیش 18 تا 21 آذر ماه از ساعت 17 تا 22 با حضور 70 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، تایلند، ترکیه، روسیه، لهستان در مرکز نمایشگاه های بین المللی  جزیره کیش برگزار می شود.
این نمایشگاه ظرفیتی بزرگ برای معرفی توانمندی‌های این حوزه مهم در کشور و زمینه‌ سازی برای همگرایی میان بخش‌های مسئول به منظور ایجاد امکان صادرات طلا و جواهر بشمار می‌رود.
بنابر این گزارش، علاوه بر حضور شرکت‌های مهم و معتبری که سال گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند، شرکت‌های توانمند جدیدی نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند که سطح متراژ و وسعت نمایشگاه امسال را افزایش داده اند.
صنعت طلا و جواهر صنعت مهم و راهبردی برای کشور است و توسعه آن می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال هر چه بیشتر، سبب ارز آوری قابل توجهی نیز برای کشور شود و جزیره کیش بهترین منطقه و مکان برای فعالیت در زمینه طلا و جواهر است.
مسئولان منطقه آزاد کیش نیز انگیزه بالایی در تبدیل این منطقه به جایگاهی برای صادرات طلا و جواهر دارند و از سوی دیگر زیر ساخت‌های مناسبی در این زمینه فراهم کرده‌اند. موقعیت جزیره کیش و پرواز‌های بین‌المللی، امکانات توریستی و تفریحی موجود در این جزیره و معافیت 20 ساله موجب شده تا کیش بهترین مکان برای توسعه ظرفیت‌های بین‌المللی برای صادرات این محصول باشد.
همچنین، امکان ثبت شرکت به صورت 100 در صد خارجی در جزیره کیش و دیگر معافیت‌های مطلوب برای فعالیت در عرصه اقتصادی باعث شده تا این منطقه آزاد به عنوان بهترین منطقه برای فعالیت صادراتی در حوزه طلا و جواهر محسوب شود.
عرضه و معرفی هر چه بهتر و بیشتر توانمندی‌های این صنعت در بهره‌ جستن از زیر ساخت‌ها و قابلیت‌های این حوزه از رویکردهای برگزاری این نمایشگاه در کیش عنوان شده است.
لازم به ذکر است، بازدید کنندگان نمایشگاه الزامی است برای شرکت در این نمایشگاه کارت حضور در نمایشگاه را به همراه داشته باشند و بدین منظور می توانند  با ثبت نام در سایت www.kishfair.com و یا به صورت حضوری در زمان برپایی نمایشگاه از مبادی ورودی نمایشگاه،  ثبت نام و کارت بازدید دریافت کنند.

 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.