آیت الله هاشمی مسائل مربوط به توسعه کشور را با جدیت دنبال می کرد

 معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: مرحوم آیت الله هاشمی، مسائل مربوط به توسعه کشور، به ویژه صنعت نفت، انرژی و آب را با جدیت، علاقه و جزئیات کامل دنبال می کرد.

غلامرضا منوچهری دوشنبه شب در حاشیه آغاز بکار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی در کیش در جمع خبرنگاران درباره توجه آیت الله هاشمی به صنعت نفت، افزود: من از ایشان خاطره زیادی دارم زیرا معمولا سالی یکبار به دیدار ایشان می رفتم، سال گذشته نیز قبل از پایان سال، جلسه ای طولانی داشتیم که حدود یک ساعت درباره نفت تجهیزات دریایی مخازن نفتی و صادرات نفتی سوال کرد.
وی اضافه کرد: به دلیل حضورم در بخش آب، ایشان بسیار عمیق و با جزییات، همه مسائل بخش انرژی و آب کشور را با علاقه دنبال می کرد.
منوچهری با بیان این که اگر پروژه ای تاخیر داشت اظهار نگرانی می کرد، گفت: ایشان فکر می کرد که برای همه بخش های توسعه ای کشور به ویژه نفت و انرژی و آب باید هدایت، راهبری و پیگیری انجام شود.
وی افزود: آیت الله هاشمی در ملاقات هایی که با وزیران، معاونان و سایر مسئولان داشتند همیشه این مسائل را به تفصیل و جزئیات دنبال می کرد.
منوچهری ادامه داد: ایشان در سن 82 سالگی نیز ذهنشان بسیار فعال بود و دلسوزانه مسایل را پیگیری می کرد و سفر اخیر آیت الله هاشمی به جزیره خارک، نشان دهنده علاقه و عشق ایشان به توسعه و سازندگی کشور بود.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژِی کیش عصر امروز «دوشنبه » با حضور غلامرضا منوچهری معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت،آغاز به کار کرد و تا روز پنجشنبه (23 دی) از ساعت 18 تا 22 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به کار خود ادامه می دهد.
در این نمایشگاه 140 شرکت داخلی و 40 نماینده و شرکت خارجی در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو می پردازند .
در این دوره از نمایشگاه، نمایندگان 13 کشور حضور دارند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.