بهره برداری از پارکینگ اسکله ماهیگیری با اعتبار 25 میلیارد ریال در کیش

 پارکینگ اسکله ماهیگیری با قابلیت پارک 80 قایق با حضور مشاور رئیس جمهور در کیش به بهره برداری رسید.

 پارکینگ اسکله ماهیگیری بومیان در سایت بندری میرمهنا با قابلیت پارک 80 قایق امروز سه شنبه با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
این سایت بندری توسط قایق‌های صیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه در گذشته پارکینگی برای قایق ها وجود نداشت ایجاد این پارکینگ در دستورکار منطقه ازاد گرفت .
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت : ظرفیت این اسکله در فاز اول 80 قایق در نظرگرفته شده و در صورت نیاز امکان توسعه برای افزایش تعداد قایق بیشتر وجود دارد .
پرهام جانفشان اعتبار این طرح را 25 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : این 4 اسکله و پارکینگ ازجنس آلومینیوم دریایی ،به طول 48 متر و عرض 5.2 مترساخته شده است.
وی تصریح کرد :هراسکله دارای 10 فینگر به طول 6 متر و عرض 5.1 متراست و 20 قایق صیادی می توانند در آن پهلوبگیرندکه درمجموع برای پارک 80 قایق صیادی ظرفیت پارکینگ دارد.
نیاز به پارکینگ برای قایق ها در اسکله صیادی یکی از مهم ترین درخواست های صیادان جزیره کیش از منطقه آزاد کیش بود که پس از موافقت علی اصغر مونسان این طرح در جهت تامین رفاه بیشتر صیادان در اسکله صیادی کیش آغاز و به سرعت آماده بهره برداری شد
اسکله ماهیگیری میرمهنا ازجمله بخش‌های صیادی جزیره است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.