43 واحد مسکن سبز به ایتام و بی سرپرستان کیش واگذار شد

تعداد 43 واحد مسکونی از طرح مسکن سبز به ایتام ، بی سرپرستان و خانواده های نیازمند کیش با قیمت های حمایتی واگذار شد .

 روز پنجشنبه علی اصغر مونسان در حاشیه واگذاری تعداد 20 واحد مسکونی از طرح مسکن سبز به صورت نمادین ،با بیان اینکه امروز بهترین روز حضورم در کیش است افزود : هدف ازاجرای این طرح برداشتن بار هزینه های مسکن از دوش خانواده های نیازمند است چرا که هزینه های مسکن در کیش سنگین است .
وی افزود : با اقدامات صورت گرفته در شهرک مسکونی رز و نرگس واحدهایی ساخته می شود که با قیمت های حمایتی در اختیار اقشار نیازمند قرار می گیرد.
مونسان اظهار کرد : امروز خانواده هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش و بهزیستی معرفی کرده بود از این مسکن برخوردار شدند که امیدواریم اوایل شهریور ماه در این واحدها ساکن شوند.
وی با بیان اینکه یک هزار و 200 واحد برای مجموعه در چند مرحله تعریف شده است افزود : در فاز نخست 440 واحد ساخته شده است که تعدادی از آنها به کسانی تعلق می گیرد که در شهرک های کارگری اقامت دارند و قراراست به این واحدها منتقل شوند و مازاد آن 60 واحد است که به این امر اختصاص یافته است .
امام جمعه کیش نیز تاثیر واگذاری مسکن سبز را در افزایش رضایتمندی و کاهش مشکلات موثر خواند و افزود : کار برای مردم ارزش معنوی بالایی دارد و هر چه بزرگتر باشد اجر معنوی بیشتری دارد .
حجت الاسلام حسن علیدادی به گرانی مسکن در کیش اشاره و ابراز امیدواری کرد که این فرهنگ در کشور توسعه یابد تا باری از مشکلات خانواده هایی که دچار فقر مالی هستند کم شود .
این مراسم با حضور امام جمعه اهل سنت ، رئیس کمیته امداد ، رئیس بهزیستی ، رئیس امور ایثارگران و مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان برگزار شد .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.