برقراری 2 پرواز فوق العاده در مسیر جزیره کیش به تهران به مناسبت عیدغدیر

 برقراری 2 پرواز فوق العاده در مسیر جزیره کیش به تهران به مناسبت عید غدیر

 مدیرعامل کیش ایر از برقراری 2 پرواز فوق العاده دیگر در مسیر کیش به تهران و بالعکس به مناسبت عید سعید غدیر خم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

کاپیتان محمد تقی جدیدی روز سه شنبه در خصوص تمهیدات شرکت هواپیمایی کیش ایر برای بازگشت مسافران و گردشگران به مقصد تهران اظهار کرد : با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و فصل پر مسافر به ویژه در جزیره کیش ،انتظار تراکم تردد مسافران را داشتیم از این رو تمهیدات لازم را اتخاذ کردیم .
وی با بیان اینکه تعطیلات پایان تابستانی مصادف با دو عید قربان و غدیر است افزود : به همین منظور پروازهای فوق العاده ای را در این مسیر راه اندازی کرده ایم .
جدیدی گفت : تلاش کردیم در راستای رفاه حال کیشوندان و گردشگران پروازهای برخی مسیرهای کم تردد را کاهش دهیم و به مسیر کیش اضافه کنیم .
مدیرعامل کیش ایر افزود : برای بازگشت هموطنانی که در این ایام به کیش سفر کرده و قصد بازگشت دارند نیز تمهیداتی اتخاذ شده است و برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده 2 پرواز از کیش به تهران و بالعکس به خط پروازی کیش ایر اضافه کردیم، اگر چه این اقدام ضرر مادی برای شرکت دارد اما مهم رضایت مردم است .
وی با بیان اینکه 50 تا 60 درصد آمار مسافران ورودی به جزیره کیش از سوی این شرکت انجام گرفته شده است تصریح کرد : سایر مسافران از طریق 14 شرکت دیگر به جزیره سفر می کنند.
کاپیتان جدیدی اظهار کرد: پروازهای فوق العاده ای از کیش به مشهد نیز برای ایام پایانی تعطیلات شهریور ماه در نظر گرفته شده است ،در این مسیر در هفته 2 پرواز به صورت هفتگی برقرار بود که تعداد آن را به 4 پرواز افزایش داده ایم.
وی با تاکید بر اینکه قیمت بلیت ها با جدیت کنترل می شود افزود: با خاطیان برخورد لازم صورت گرفته و برای آنها جریمه منظور شده است.
کاپیتان جدیدی گفت : چارتر کنندگانی که بلیت ها را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب و گران تر به مسافران عرضه کرده اند باید مبلغ اضافی را به مسافران عودت دهند، این شرکت ضامن اجرای صحیح این موضوع است و آن را دنبال می کند.
این مسئول در کیش ایر با تاکید بر اینکه ما متعلق به جزیره کیش هستیم افزود: رعایت حقوق مردم و رفاه حال آنها از وظایف ماست از این رو زمانی که چارتر کنندگان با این شرکت قرار دادمی بندند ملزم هستند که بلیت را بیش از نرخ مصوب عرضه نکنند.
وی در مورد تغییر نرخ بلیت های کیش ایر گفت : تا پایان شهریور ماه و تعطیلات تابستانی بلیت ها بر اساس نرخ مصوب (310 هزار تومان )عرضه می شود .
کاپیتان جدیدی گفت : این شرکت تمامی مخارج را خود تامین می کند بنا بر این باید در آمد زایی داشته باشد که آن را از طریق پروازها تامین می کند .
وی با بیان اینکه این شرکت روزانه 65 سورتی پرواز داخلی و خارجی در مسیر های مختلف انجام می دهد افزود : پروازها از کیش به 17 شهر کشور انجام می گیرد .
شش پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مسیر تهران - کیش نیز در راستای ممانعت از افزایش کاذب قیمت ها و رفاه حال شهروندان در روزهای 13 و 14 و 15 شهریور ماه دایر شده است .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.