دسته: اقتصادی
برآیند نمایشگاه کیش اینوکس موفقیت مناطق ویژه در جذب سرمایه گذار را نشان می دهد

 برآیند نمایشگاه کیش اینوکس موفقیت مناطق ویژه در جذب سرمایه گذار را نشان می دهد

 رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نتایج اجمالی پایش و بررسی عملکرد حوزه های تبلیغاتی، موید موفقیت برخی مجموعه های صنعتی در زمینه تبیین فعالیتهای اقتصادی کشور و جذب منابع سرمایه گذاری را در نمایشگاه کیش اینوکس نشان می دهد.

  فرزاد خلفی چهارشنبه شب در جمع شماری از فعالان و مدیران صنعتی در غرفه منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نمایشگاه بین المللی 'کیش اینوکس' افزود: مدیران مناطق ویژه اقتصادی همچون منطقه لامرد برای تبیین فعالیت ها و جذب منابع اقدامات موثری داشته اند که امید است این روند با جدیت بیشتر ادامه یابد.
وی اظهار کرد: نمایشگاه های سرمایه گذاری فرصتی مناسب برای تبیین و عرضه توان مدیران صنعتی، ظرفیت های بالقوه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور است.
خلفی معتقد است که ماهیت خاص فعالیت های صنعتی ایجاب می کند تا در چارچوب قاعده هزینه - فایده در مراحل مختلف دست اندرکاران هر صنعت به دنبال یافتن روش های موثرتر در زمینه تبلیغات باشند و در این عرصه مانع بروز روزمره گی و هدر رفت منابع شوند.
این مقام مسئول رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت را اثر بخشی نمایشگاههای تخصصی این حوزه عنوان و تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت پی گیر این امر مهم برای کارایی و اثر بخشی نمایشگاههای تخصصی در حوزه های مرتبط است و وزیر صنعت به این مقوله توجه و تاکید جدی دارد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده از ظرفیت نمایشگاههای سرمایه گذاری و تخصصی برای تبیین دستاوردها، جذب سرمایه و استفاده از دیدگاههای کارشناسی بستر مناسبی فراهم می کند.
خلفی افزود: در شرایطی که همگان به وجود انبوهی از مشکلات در عرصه صنعت کشور اذعان دارند، برگزاری نمایشگاههای تخصصی در این حوزه باید مبتنی بر نیازها و با رعایت اصول علمی و منتج به دستاوردهای مشخصی باشد تا امکان ارزیابی و شناسایی بازخورد آنها در صنعت کشور وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: قرار گرفتن در معرض ایده های نو، اثر گذاری بر سودآوری شرکت ها، ارتقای تصویر ذهنی مشتریان و شرکا، ایفای مسئولیت های اجتماعی، غنا بخشی به اتاق های فکر و معرفی ابعاد مختلف فعالیت ها به عنوان بخشی از موضوعاتی است که انتظار می رود به عنوان برون داد نمایشگاهها در سطوح مختلف به منصه ظهور برسد.
معاون معاون منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید بویژه وزارت صنعت ، معدن و تجارت تاکنون بستر و شرایط انگیزشی مناسبی برای رونق و پویایی مناطق ویژه اقتصادی اعمال کرده است.
کامیار خلیل زاده افزود: در عین حال شتاب بخشی در انجام امور اداری و تسهیل در روند کسب مجوزها با هدف جلب و تامین نظر متقاضیان سرمایه گذاری از جمله درخواست های مناطق ویژه اقتصادی است.
نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس بیمه و خصوصی سازی از هشتم تا یازده آبانماه در جزیره کیش ادامه دارد.
چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2017 ) به عنوان بزرگ ترین رویداد اقتصادی کشور و بخش خصوصی شامگاه دوشنبه هفته جاری در جزیره کیش گشایش یافت.
چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در قالب رویداد بزرگ اقتصادی کشور با عنوان کیش اینوکس 2017 تا یازدهم آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر است.
این نمایشگاه در فضایی بیش از 21 هزار متر مربع با حضور 260 شرکت کننده داخلی و 60 شرکت خارجی در قالب هیأت های بین المللی مشارکت کننده و بازدید کننده از 25 کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شده است.
رویداد کیش اینوکس 2017 می تواند همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین المللی و سیاست های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، با دستاوردهای قابل توجه اقتصاد برای کشورمان همراه باشد.
نمایشگاه کیش اینوکس 2017 و فرصت های سرمایه گذاری کشور در ابعاد مختلف بویژه بین المللی پر محتوا است و این رویداد مهم در واقع مهر تاییدی بر سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.
بیش از 200 سازمان و شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه کیش اینوکس 2016 که سال گذشته در کیش برگزار شد، حضور داشتند. 

برچسب ها :