دسته: اقتصادی
جزیره کیش میزبان همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی
 جزیره کیش میزبان همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی
 
نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار می شود.  این همایش و نمایشگاه که معتبرترین رویداد دریایی کشور است با حضور مراکز خصوصی و دولتی، کارشناسان، اساتید و صاحب نظران این حوزه با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی، افزایش تعامل و عرضه جديدترين دستاوردهای صنایع دریایی و صنایع وابسته ، ۲۰ تا ۲۳ آذر در جزیره کیش برگزار می شود.
جذب بازارهای بزرگ صنایع دریایی به کارخانجات و صنایع داخلی، تسریع در اجرای آیین نامه های قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی، آشنایی با صنایع دریایی و مسائل آن، بررسی استفاده از توان و ظرفیت صنایع داخلی و ارائه برنامه ها و دیدگاه های مسئولان اجرایی و قانونگذاری کشور در خصوص صنایع دریایی از دیگر اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه است.
همچنین مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استاندارد ها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فرا ساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی محور های اصلی نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی است.
 پارسال نیز جزیره کیش میزبان همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی بود که با استقبال شرکت های داخلی و خارجی، صاحبان صنایع، بازرگانان، کارشناسان و محققان  روبرو شد.
برچسب ها :