تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم تغییر نگاه برای رفع رکود در شورای مشورتی با نمایندگان جوامع و اصناف

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم تغییر نگاه برای رفع رکود در شورای مشورتی با نمایندگان جوامع و اصناف

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین شورای مشورتی با نمایندگان جوامع و اصناف جزیره بر لزوم تغییرنگاه در برنامه های کیش برای برون رفت از رکود تاکید کرد.

 ابراهیم انصاری لاری دراین نشست،گفت: برای رفع رکود و معضلات اقتصادی وگردشگری امروز کیش نیازمند تغییرنگاه هستیم.
وی با تاکید به اینکه کارکرد اصلی کیش گردشگری است، گفت: جزیره کیش نباید تبدیل به سکونت گاهی زیبا شود و باید از نظرجمعیت وسکونت مشابه مناطق مطرح گردشگری دنیا باشد.
انصاری لاری افزود: جزیره کیش باید محل سکونت افراد فعال درحوزه های ارائه خدمات گردشگری باشد تا شاهد ساخت وساز بی رویه مجتمع های مسکونی و ازدیاد خانه های خالی نباشیم.
انصاری لاری گفت: برخی اقدامات انجام شده در کیش در نگاه اول مثبت است اما بخش دولتی نباید با موازی کاری رقیب بخش خصوصی شود.
وی گفت: با واگذاری ساخت و ساز اماکن تفریحی و گردشگری به بخش خصوصی سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در ارائه تسهیلات به شهروندان و گردشگران قدم بردارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: برگزاری جلساتی با سازمان خصوصی سازی در رابطه با واگذاری امور زیرساختی گردشگری جزیره برگزار شده است و مقرر شد با ارائه مهلت و ایجاد صندوق سرمایه گذاری، شهروندان وسرمایه گذاران کیش با هر اندازه توان مالی بتوانند سهام بخرند و مشارکت کنند.
وی ازتجدید نظر در باره نحوه صدور مجوزها و تمدید پایان کار در کیش خبر داد و افزود:  نامه نگاری های اداری پیچیده وطولانی مانع ورود سرمایه گذار می شود و باید شرایط برای صدور مجوزها و تمدید پایان کار تسهیل شود.
درپایان این نشست که با حضور نمایندگان  جامعه هتلداران، املاک، کلوپ داران، مراکز پذیرایی، آژانس های مسافرتی، بازاریان ، سرمایه گذاران وتجار، سندیکای صنایع و رییس شورای شهر کیش با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عباس نوربخش مشاور مدیرعامل و سرپرست حوزه ریاست به عنوان دبیرشورای مشورتی انتخاب شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.