آغاز تعیین تکلیف واحدهای مسکن سبز جزیره کیش

 سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از طرح مسکن سبز از آغاز تصمیم گیری برای واگذاری واحدهای مسکونی این مجموعه خبر داد.

 مصطفی خانزادی روز شنبه در بازدید از طرح مسکن سبز جزیره کیش با بیان اینکه با اجرای این طرح اقدام خوبی برای بهبود معیشت پرسنل سازمانی ساکن در کمپ ها انجام شده است گفت: حدود 432 واحد مسکونی در متراژهای 57 متر، یک خوابه و 77 متر 2 خوابه طراحی شده و در حال حاضر 360 واحد به اتمام رسیده است.
وی اظهار کرد: پس از بازدید امروز در خصوص واگذاری واحدها تصمیم گیری می شود تا هر چه زودتر ساکنان کمپ ها در این طرح که از شرایط خوبی برای معیشت کارکنان سازمان برخوردار است اسکان یابند.
وی در ادمه با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از وظایف مهم حاکمیتی است گفت: البته این موضوع به این معنا نیست که ما مسکن بسازیم و در اختیار مردم قرار دهیم بلکه ترجیح ما همیشه در بخش های حاکمیتی این است که بخش خصوصی را فعالتر کنیم در عین حال تلاش می کنیم هیچ یک از کارکنان نه تنها سازمان بلکه سایر دستگاه های دولتی بدون مسکن نباشند.
خانزادی افزود: در بخش مسکن جزیره کیش اتفاق های خوبی رخ داده و مسکن مازاد هم تولید شده و در زمینه تامین مسکن اقشار متوسط و کم درآمد این روند را ادامه می دهیم البته عرضه و تقاضا را بررسی می کنیم و امیدوار هستیم که هیچ یک از کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش در آینده بدون مسکن نباشند و البته در این طرح همه ادارات و بخش های خصوصی نیز می توانند با مشارکت برای پرسنل خود مسکن تامین کنند.
سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص انتقال سایت بازیافت از مجاورت مجموعه مسکن سبز به محل دیگری تصریح کرد: جزیره کیش یک برند است و همیشه باید به دنبال فرهنگ سازی باشیم، کیش این قابلیت را دارد که نه تنها در بخش بازیافت بلکه در تمام زمینه ها بویژه در بحث تولید و فروش تکنولوژی سرآمد باشد.
وی تصریح کرد: به این منظور مذاکره جدی با یک شرکت آلمانی انجام شده است وتلاش می کنیم در اسرع وقت بحث بازیافت را به سر و سامان برسانیم و یا اینکه نسبت به پاکسازی این محل از این آلایندگی ها و انتقال سایت به محلی دیگر اقدام کنیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.