تولید سالانه ۳۰میلیون تن فولاد در کشور

 خطیبی با اشاره به اینکه ایران سیزدهمین کشور تولید کننده فولاد در جهان به شمار می رود گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید فولاد کشور 30میلیون تن  در سال است و بر اساس چشم انداز توسعه ای تا سا 1404 این میزان به 55 میلیون تن افزایش خواهد یافت.
صادقی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ظرفیت توليد این شرکت  را دو میلیون و سیصدو بیست هزار تن اعلام کرد و افزود:این شرکت  امسال 450میلیون یورو از محل صادرات تولیدات خود  ارز آوری داشت و با برنامه ریزی های انجام شده این میزان در سال آینده به ششصد میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
وی بااشاره به اینکه محصولات این شرکت به  بیش از 19کشور دنیا صادر می شود افزود:بیشترین صادرات این شرکت به کشورهای  اروپایی ،آفریقا یی و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان هم در این نمایشگاه با اشاره به اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده فولاد میانی در کشور است گفت: شرکت فولاد خوزستان در سال96 با تولید سه میلیون و هفتصدو شصت هزار تن فولاد  رکورد دار تولید این محصول  در کشور است.
وی صادرات این شرکت را در سال96 بیش از دو میلیون و ششصدهزار تن  به بیش از 17کشور دنیا اعلام کرد و افزود: شرکت فولاد خوزستان برای 9 هزارو پانصد نفربصورت مستقیم و 25 هزار نفر غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم کرده است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی فولاد با حضور 205شرکت داخلی و 75شرکت خارجی در 280غرفه نمایشگاهی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی کيش در حال برگزاری است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.