دسته: اقتصادی

سرمایه گذاری با مدیریت جدید جزیره کیش رونق گرفته است

سید امین متقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دیدگاه کارگشا و منطقی مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش با صدور مجوزهای روان کاری، فرصتی را فراهم نموده تا امور سرمایه گذاری و عمرانی به سهولت انجام و آینده روشن و مثبتی را برای جزیره متصور شد.
وی تصریح کرد: از سال 93 تمامی فعالیت های عمرانی شرکت پدیده تحت تاثیرlمشکلاتی تا ابتدای سال 96 متوقف شده بود.
وی اظهار کرد: مجموعه شرکت سرمایه گذاری پدیده کیش در جنوب غربی این جزیره مرجانی قرار دارد که با کمک انصاری لاری و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش ، بخش های مهم این شرکت رونق گرفته و کار بطور جدی در حال انجام است.
وی گفت: شرکت پدیده یک سری بدهی و دیون داشت که منطقه آزاد کیش با حمایت و صدور مجوز موقت ، فضا را برای پویایی کارهای عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری این شرکت فراهم کرد.

**نوید به سهامداران پدیده کیش
مدیر عامل شرکت پدیده کیش به سهامداران این شرکت نوید داد که تا پایان سال عملیات طرح عمرانی به عنوان بزرگترین دغدغه سهامداران آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار داد لازم با بخش خصوصی برای آغاز فعالیت عمرانی از پایان سال جاری، منعقد شده است گفت: سهامداران ما با کارهای عمرانی و سرمایه گذاری که در این شرکت در حال انجام است بدون تردید از مشارکت در پدیده کیش پشیمان نخواهند شد.
متقی گفت: اجرای عملیات عمرانی در بلوک های A , B این شرکت به مبلغ 1700 میلیارد ریال مبادله و مدت زمان اجرای این عملیات عمرانی 24 ماه تعیین شده است.
وی افزود: هم اینک شرکت پدیده بالغ بر 130 هزار نفر سهامدار دارد که 2 هزار و 750 نفر آن سهامدار شرکت پدیده کیش هستند و از طرفی متقاضی خرید سهام این شرکت نیز بالا است.

** شرکت پدیده کیش مهیای خدمت به مسافران نوروزی
مدیر عامل شرکت پدیده کیش خاطرنشان کرد: این شرکت با امکانات خود آماده است تا در ایام تعطیلات نوروزی آتی در کنار سازمان منطقه آزاد به مسافران و گردشگران خدمات ارایه کند.
متقی افزود: مراکز خدماتی و تجاری و نیز بخش های اسکان و پذیرایی این شرکت علاوه بر سهامداران و کیشوندان در ایام نوروز آماده جذب و ارایه خدمات به مسافران است.
وی تاکید کرد: در مجموع با توجه به احتمال بارش باران در ایام تعطیلات نوروز آتی ، این شرکت امکان اسکان و پذیرایی از 3 هزار نفر مسافر را دارد.
بلوک A شرکت پدیده کیش شامل ( آیسرینک، سینما و بخش های تفریحی ورزشی) و بلوک B شامل (شاپینگ ها و هایپرمارکت ) و بخش دریا نیز شامل (ساحل مارینا، بخش تفریحی ورزشی دریایی) می باشد.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

برچسب ها :