جزيره كيش ميزبان استارتاپ‌هاي جاده ابريشم

مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم، با حضور استارتاپ‌های برگزیده مرحله مقدماتی، سرمایه گذاران، شرکت‌ها و شتاب دهنده‌ها در کیش برگزار خواهد شد.

هاشمي هم بنيانگذار استارتاپ جاده ابريشم گفت: در این رویداد 16 استارتاپ برگزيده كشور 29 و 30 فروردین در مدت دو روز كسب و كار نو آورانه خود را به 300 شركت كننده معرفي مي‌كنند.
وي افزود: ماروين ليائو (از صندوق سرمايه‌گذاري و شتاب‌دهنده (Startup 500)، مارال كلاجيان (كارآفرين سرشناس سو.ئدي)، رضا ملك‌زاده (سرمايه‌گذار و كارشناس بازاريابي از سان فرانسيسكو)، پورگن فوريان (هم بنيانگذار صندوق سرمايه‌گذاري خطرپذير و مشاوره شركت Pioneers از اتريش)، كيان زنديه (يكي از مديران صندوق سرمايه‌گذاري Sturgeon از انگستان)، كي شيمادا (مدير نوآوري مركز نوآوري و شتابدهي IBM) و نيكولاس انديو (مدير بخش خاورميانه و آسيايي شركت Sigfox از فرانسه) از سخنرانان اين اجلاس هستند.
هاشمي گفت: اينترنت اشياء، فين‌تك، هوش مصنوعي، فناوري بلاك‌چين، هاشمي گفت: سرمايه‌گذاري در حوزه فناوري ايران، غلبه كارآفرينان بر چالش‌هاي ناشي از تحريم‌ها و موانع مختلف در ايران و مشاركت دولت در بهبود فضاي كسب و كار نو آورانه برخي از موضوعاتي هستند كه در اين اجلاس مطرح خواهند شد.
وي افزود: در اين رويداد استارتاپي 84 استارتاپ برگزيده بومي از شهرهاي مختلف در برابر داوران، كسب و كار خود را معرفي كردند و در نهايت 10 استارتاپ برتر جواز حضور در مرحله نهايي رويداد كه در كيش برگزار مي‌شود را دريافت كردند.
هاشمي گفت:  6 استارتاپ ديگر نيز توسط تيم داوري انتخاب شدند كه خود را براي حضوردر مرحله نهايي آماده كردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.