دسته: اقتصادی

ویژن کارت گامی برای تحول اقتصادی کیش است.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: راه اندازی دفتر صدور ویژن کارت در این جزیره با هدف حمایت از تجار و تحول اقتصادی جزیره کیش است.

عباس نوربخش پنجشنبه شب در آیین افتتاح دفتر شرکت ویژن کارت ایرانیان جزیره کیش اظهار داشت: دفتر ویژن کارت در این جزیره از 3 سال قبل فعالیت خود را به صورت محدود آغاز کرده است .
وی گفت: با همکاری شرکت کیش ایر و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت این دفتر هم اکنون در این جزیره گسترده‌تر شده است.
نوربخش تصریح کرد: صدور مستر کارت و ویزا کارت از کارکردهای این دفتر خدمات مالی و ارزی اقتصادی می باشد که این کارتها در بیش از 200 کشور دنیا قابل استفاده بوده و به صورت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز( ATM ) قابل شارژ می باشد.
مدیرکل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به قابلیت کارتهای اعتباری ویژن افزود: مجوز قانونی لازم برای اعتبار بخش این کارتها از بانک های خارجی و بانک مرکزی اخذ شده و امکان حواله تا سقف یکصد هزار دلار برای تجاری که فعالیت آنان مورد تایید سازمان منطقه آزاد کیش می باشد، وجود دارد.
نوربخش اظهار داشت: این اتفاق بزرگی برای تسهیل در امور تجار و بازرگانان کیش است که می‌توانند بدون مسیر صرافی های و تحمل هزینه های کمیسیون مربوطه، خودشان به طور مستقیم از طریق این کارت ها مبلغ یادشده را برای امور تجاری خود حواله کنند.
وی افزود: این طرح یک مزیت و از کارکردهای منطقه آزاد کیش برای تسهیل صادرات و واردات است.
مدیر کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ایجاد این فرصت و ظرفیت سهولت فعالیت اقتصادی و خدمت به مردم و تجار و بازرگانان کیش می باشد و در قدم بعدی سایر مناطق کشور نیز می توانند برخوردار شوند.
نوربخش گفت: اولویت اصلی ما در ارائه این کار به تجار و بازرگانان شناخته شده و مورد تایید در جزیره کیش می باشد تا از هرگونه موارد انحراف پولی جلوگیری شود.
مدیرعامل شرکت ویژن کارت ایرانیان نیز گفت: با مشارکت شرکت کیش ایر و سازمان منطقه آزاد و با هدف کمک به تجار بازرگانان و مردم هرمزگان به ویژه جزیره کیش کارت‌های ارزی مستر و ویزا صادر می‌کنیم.
ذوالفقاری افزود: در این طرح، تجاری که مورد تایید سازمان منطقه آزاد کیش هستند با تاییدیه مربوطه و زیر نظر بانک مرکزی و قوانین حاکمه بین المللی می توانند تا سقف یکصد هزار دلار در بانک‌های خارجی ماهیانه از حساب های خود سویفت کنند.
وی اظهار داشت: این کارت ها که پس از برجام وارد کشور شده و از طریق وزارت ارتباطات به مردم معرفی شده است در 210 کشور دنیا اعتبار لازم را دارد.
ذوالفقاری گفت: قصد داریم این خدمات را به سایر مناطق آزاد کشور نیز توسعه دهیم و تجار و مسافران می توانند برای امور تجاری و مسافرتی خود از این کارت ها استفاده کنند.
وی افزود: در حال حاضر با چندین بانک و موسسه مالی طرف قرارداد هستیم و وظیفه ما تسهیل امور در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی است.
مدیرعامل شرکت ویژن کارت ایرانیان تصریح کرد: ما در منطقه آزاد ایران و در چارچوب قوانین منطبق بر جزایر آزاد بین المللی با بانک های اروپایی و آسیای میانه فعالیت می‌کنیم.

برچسب ها :