استقبال مسافران از پرواز عمان - کیش افزایش یافته است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: مسافرت به جزیره کیش با پرواز عمان - کیش و بالعکس با استقبال چشمگیر مواجه شده است.

محمدرضا سعیدی روز یکشنبه افزود: پرواز مسقط - کیش که به تازگی احیا و برقرار گردیده ، هم اکنون بدلیل استقبال بالای مسافر، از یک پرواز در هفته به 2 سورتی پرواز افزایش یافته است.
وی گفت: این شرایط تبادل مسافر و گردشگر میان کیش و مسقط با رایزنی و اقدامات تعاملی انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با مسوولان عمانی حاصل شده است.
وی اظهار داشت: برای تحقق این مهم چندی پیش به همراه معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد جزیره با حضور در کشور عمان، فعالیت دفتر شرکت کیش ایر در مسقط مجدد ساماندهی شد و هم اکنون در حال رایزنی و توسعه روابط تجاری و گردشگری در این حوزه هستیم.
وی افزود: اکنون تقاضای برقراری پرواز بیشتر در این مسیر بالا است و آخرین پرواز این مسیر موید این است که پرواز با ظرفیت کامل برقرار می باشد.
وی اظهار داشت: پتانسیل و فضای کار در جزیره کیش برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مهیا است و یکی از اولویت های مدیریتی در این جزیره زیبا است.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امور خدمات ویزایی به اتباع خارجی که پیش از این در جزیره کیش انجام می شد و بنا به دلایلی منتفی گردیده بود، اکنون با برقراری پرواز مسقط - کیش برای مسافران اتباع این کشور فراهم شده است.
سعیدی افزود: افزایش و برقراری تعداد پرواز مسقط - کیش از چند نظر دارای توجیه برای جزیره است که هم می‌تواند باعث حضور گردشگر و اثرگذاری بر حوزه اقتصادی باشد و از طرفی با تقوت ارتباط از مبدا کیش به سایر شهرهاف می توان این گردشگران را به داخل کشور در چارچوب صنعت توریسم هدایت کرد.
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در حال حاضر ترکیبی از مسافران در مسیر مسقط - کیش و بالعکس تردد دارند که برخی برای انجام امور ویزایی و برخی برای گردشگری و یا توریسم سلامت به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند.
سعیدی تاکید کرد: بدون تردید با تقویت گردشگری بین المللی و فراهم نمودن بسترهای ارتباطی و پروازی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، شرایط برای حضور بیشتر سرمایه گذاران خارجی در جزیره کیش فراهم می گردد.
وی گفت: بحث بین المللی سازی فعالیت های اقتصادی و کسب و کار یکی از ماموریت های مناطق آزاد است که در حوزه جزیره کیش به این بین المللی سازی امور اقتصادی توجه ویژه ای شده است.
سعیدی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های این بین المللی سازی فعالیت های اقتصادی موضوع حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی است که به واسطه وجود شرکت کیش ایر این شرایط در جزیره کیش فراهم شده است.
وی افزود: هم اینک پرواز کیش - دبی برقرار است و در قطر نیز به دنبال این هستیم که در صورت توجیه اقتصادی این پرواز برقرار گردد، از طرفی ایجاد شرایط پروازی از کیش به ترکیه و استانبول نیز از دیگر برنامه‌های در دست پیگیری است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.