دسته: اقتصادی

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش می تواند پایگاه خدمات رسانی و پشتیبانی از شرکت های نفت و گاز باشد و این شرکت ها به لحاظ اشتغال زایی و غیر آلاینده بودن مزیتی برای جزیره کیش است.

محمدرضا سعیدی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت صنایع نفت و گاز و دیدار با معاون فعالان این حوزه بر ایجاد یک سندیکا برای رسیدگی به وضعیت فعالان این حوزه و هم افزایی بیشتر به عنوان یک اولویت تاکید کرد.
وی با اشاره به پیگیری مسایل و ضروریات حوزه نفت و گاز این جزیره توسط انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد از طریق وزارت نفت اظهار داشت: در شرایط امروز برای کاهش ریسک و خطرات اقتصادی باید برنامه ویژه داشته باشیم و نمی توانیم با برنامه شرایط عادی در این دوره فعالیت کنیم به این دلیل نیاز است همه ارگانها متناسب با فضای امروز کشور فعالیت کنند.
سعیدی با بیان اینکه تشکیل سندیکا راهکاری برای انسجام فکری و کاری فعالان حوزه نفت و گاز جزیره کیش است گفت: در بحث درون شرکتی، افزایش کیفیت و فعال سازی شرکت های کار آفرین را در دستور کار داریم.
وی افزود: در زمینه حوزه های دیگر از جمله تسهیل امور و فرایندها، نشستی با ارگان های مرتبط با فعالیت حوزه های نفت و گاز مانند گمرک، بندر و نهادهای مالی برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است در این نشست هفت نفر از فعالان حوزه نفت و گاز کیش درباره تهیه اساس نامه برای تشکیل سندیکا اعلام آمادگی کردند تا با ایجاد آن فعالان این حوزه بتوانند ضمن پیگیری مطالبات خود با مسوولان کشور نیز برای توسعه فعالیت هایشان رایزنی کنند.

برچسب ها :