دسته: اقتصادی

اولین نشست کمیته مشترک هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی دریایی (IRANIMEX۲۰۱۸) جزیره کیش در دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

اولین نشست کمیته مشترک هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی دریایی (IRANIMEX۲۰۱۸) در دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان شورای عالی ارگان های دریایی نیز حضور داشتند، علی‌اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی کشور از تجمیع نمایشگاه‌های دریایی با عنوان نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی دریایی با حضور همه شرکت‌های دریایی، کشتیرانی، خدمات بندری و صنایع فرا ساحل در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ آذرماه در جزیره کیش برپا خواهد شد.

مدیرکل امور دریاوردان و سازمان های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، زمینه‌های مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی دریاییIRANIMEX۲۰۱۸؛  بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحل، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، خدمات مشاوره و مهندسی، تحقیقات و آموزش دریایی و... عنوان کرد.

مرزبان گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های داخلی و آشنایی با توانمندی شرکت‌های خارجی، زمینه را برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی و همین‌طور آشنایی صنعتگران، متخصصان، دانشجویان، پژوهشگران و سایر ذینفعان را فراهم می‌کند، همچنین فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه دریا از دیگر اهداف اصلی این دوره از نمایشگاه است.

و مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی کشور با اشاره به گستره وسیع موضوعات دریایی مانند گردشگری، شیلات، محیط‌زیست، اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، صنعت ساخت شناور و تجهیزات دریایی، قوانین و مقررات، ایمنی و ...، از جامعه ذینفعان و عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

مجری این نمایشگاه نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در نمایشگاه بین المللی دریایی امسال شرکت هایی از کشورهای منطقه از جمله روسیه، چین و کشورهای آسیای میانه در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی، مشارکت اتاق های بازرگانی و حضور سفرای کشورهای دریایی مقیم ایران در نمایشگاه دریایی ۲۰۱۸ کیش را از وجه تمایز این نمایشگاه با سال های گذشته عنوان کرد و از برنامه ریزی برای حضور دانشگاه دلف هلند و مشارکت انجمن های دریایی و دانشگاه های داخلی در مهم ترین نمایشگاه دریایی کشور خبر داد.

برچسب ها :