دسته: اقتصادی

توسعه روابط اقتصادی و گردشگری، موضوع نشست معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هیات عمانی بود.

 به دنبال حضور سازمان منطقه آزاد کیش در هشتمین نمایشگاه گردشگری سلامت عمان  و شناسایی بازار عمان و فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری این کشور، هیات عمانی صبح امروز با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش دیدار کرد.


در این دیدار معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی جزیره کیش در خصوص ظرفیت های اقتصادی این منطقه آزاد با عبدالله الشافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنعتی شمال عمان، مسعود البسطی مدیر بانک العز عمان و عمان الغیثی سرمایه گذار عمانی گفت و گو کرد.


محمدرضا سعیدی با بیان اینکه جزیره کیش به دنبال نگاه نو و خلاقانه در بخش های اقتصادی و گردشگری هست، گفت: صنعت هتل سازی، گسترش حمل و نقل هوایی و زیرساخت های حمل و نقل دریایی، صنایع با ارزش های بالا و حجم کم، حوزه ی دیجیتال و  گسترش بورس بین الملل با پایه ی ارزی، از موضوعاتی است که می تواند بستری برای همکاری و تعامل دو طرف باشد.


در این نشست رئیس اتاق بازرگانی و صنعتی شمال عمان از آمادگی برای همکاری همه جانبه با جزیره کیش خبر داد و جزیره کیش را جزیره ای زیبا با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری دانست.

 
در پایان این نشست، معاون اقتصادی منطقه آزاد کیش از هیات عمانی برای حضور فعال در نمایشگاه کیش اینوکس 30 مهر تا 3 آبان 97 دعوت کرد که مورد استقبال طرف عمانی واقع شد.

برچسب ها :