چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان با حضور 120شرکت داخلی وخارجی درکیش آغاز شد.

چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان عصر جمعه 11 آبان با حضور سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، ماشاء الله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون، اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون و جمعی از فعالان صنعت ساختمان و تعاون گران در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه جلسه ای برای شرکت کنندگان برگزار می شود گفت: این جلسه با هدف معرفی قابلیت های جزیره کیش و عرضه بسته های سرمایه گذاری  به شرکت کنندگان در نمایشگاه عمران وساختمان برگزار می شود.

وی افزود: آسیب شناسی ساخت درجزیره کیش موضوع دیگری است که در حاشیه این نمایشگاه با حضور شرکت کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد. این نشست با این هدف برگزار می شود که تولیدکنندگان واجرا کنندگان در حوزه عمران و ساخت ضمن تولید با کیفیت، مصالح و ساخت را در برابر شرایط اقلیمی جزیره کیش بیمه کنند.

مصطفی خانزادی با اشاره به نگاه حمایتی دکتر انصاری لاری در خصوص رفع مشکلات پروژه ها اظهار داشت: در حوزه مسکونی در جزیره کیش به دلیل رسیدن به ظرفیت پیش بینی  شده در طرح جامع استقبالی از سرمایه گذاری در این بخش نمی شود لذا تنها سرمایه گذارانی می توانند از شرایط حمایتی و استقبال در اجرای طرح برخوردار شوند که در کارشناسی های تخصصی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از اعتبار کافی برای اجرای پروژه وطرح توجیحی مورد تایید برخوردار شوند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان با حضور 120 شرکت کننده و نمایندگان ۱۵ کشورانگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، تایوان، چین، ترکیه، رومانی، استونی، آلمان، اسپانیا، برزیل، روسیه، بلاروس و عمان  در فضایی بالغ بر ۴هزار و ۲۰۰ مترمربع تا ۱۴ آبان در جزیره کیش ادامه دارد

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.