در نشست هم اندیشی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت، راهکارهای رفع مشکل واردات مواد اولیه و صادرات لوازم آرایشی و بهداشتی تولید جزیره به سرزمین اصلی بررسی شد.

با توجه به صدور بخشنامه های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ای با حضور ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و مدیران این معاونت،مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت،  مسئولان گمرک کیش و تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی این جزیره، درخصوص معضلات صادرات به سرزمین اصلی و مشکلات ورود مواد اولیه به کیش بحث و گفتگو شد.

در این جلسه صادقی نیارکی "سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت" حمایت خود را از تولیدکنندگان اعلام کرد و مقرر شد مسائل پیش آمده در سه زمینه واردات مواد اولیه، ترخیص آن و صادرات محصول، حل و فصل شود .

همچنین بازبینی تفسیرهای اشتباه از بخشنامه های صادر شده از سوی گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری این دو مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است پس از این نشست مهدی صادقی نیارکی به همراه مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش از آزمایشگاه بهینه آزمای کیش و دو خط تولید لوازم آرایشی و خانگی اکسیر کیش بازدید کردند.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.