براساس مصوبه شورای سلامت کیش تمامی اصنافی که در گروه اصناف کم خطر هستند و قصد بازگشایی صنف خود را دارند از امروز دوشنبه 25 فروردین می‌توانند با مراجعه به سامان SALAMAT.GOV.IR نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش از بازگشایی فعالیت اصناف کم‌خطر به‌صورت پلکانی در جزیره کیش خبر داد و گفت: آن دسته از افرادی که قصد بازگشایی صنف خود را دارند می‌توانند فرایند خوداظهاری بیماری کووید 19 به سامانه  SALAMAT.GOV.IR   مراجعه و نسبت به نام‌نویسی خود و پرسنل تحت امر، اقدام کنند.

رضانیا در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پس از نام‌نویسی، کارفرما مکلف است اطلاعات صنف مورد نظر خود را اعم از کارخانه، کارگاه، فروشگاه و... که قصد بازگشایی صنف مورد نظر خود را دارد در این سامانه ثبت کند.

وی افزود: باتوجه به ریسک خطر کاربری صنف، کاربر یک کد بازگشایی از سامانه دریافت می‌کند و بعد از تهیه یک نسخه از آن کد برای ارائه به بازرسین در محل کار نزد خود نگهداری می‌کند.

سخنگوی شورای سلامت کیش تاکید کرد:  نام‌نویسی تا بعدازظهر پنجشنبه 28 فروردین ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فرایند کد نام‌نویسی خود را دریافت کنند.

محمدرضا رضانیا با بیان اینکه پروتکل‌ها و تعهدنامه‌هایی که در این سامانه برای بازگشایی اصناف کم‌خطر در دسترس افراد قرار داده شده است، توسط تیم‌های بازرسی نظارت می‌شود و قابلیت اجرا دارد، اظهار داشت: تیم‌های نظارتی متشکل از: مرکز توسعه سلامت کیش، مدیریت صنایع، اداره استاندارد، جوامع صنفی و مدیریت بازرگانی، معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش و اماکن نیروی انتظامی بر رعایت پروتکل‌های ابلاغ شده نظارت مستمر دارند.

رضانیا در پایان سخنان خود افزود: پس از بازگشایی اصناف این نظارت‌ها به‌صورت جدی ادامه خواهد داشت و عدم ورود اطلاعات صنف و خوداظهاری بیماری کووید 19 در سامانه و همچنین عدم رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی، صنف مورد نظر پلمپ خواهد شد.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.