بلوط، بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی مانتو با حضور مدیران اتاق اصناف خراسان، و مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در جزیره کیش افتتاح شد.

بلوط، بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی مانتو با حضور مدیران اتاق اصناف خراسان، و مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در جزیره کیش افتتاح شد.

سادات‌نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش:
حجم تولیدات در کیش پنج برابر  واردات کالا می‌باشد
در حاشیه آیین افتتاح "مانتو بلوط" مدیرعامل جامعه بازاریان کیش با تاکید بر حمایت جامعه از تمام تولیدکنندگان کشور، اظهار داشت: مناطق آزاد فرصتی برای تولید در کشور هستند.
رحمان سادات نجفی، همگرایی بین بخش‌های خصوصی و اتاق اصناف را مایه رشد دانست و گفت: مناطق آزاد، ظرفیت ملی هستند و واحدهای تولیدی در این منطقه پنج برابر واردات کالا، صادرات دارند.
وی با تاکید بر دارا بودن هفتمین شهرک صنعتی کیش، تولید را زیربنای صادرات دانست و گفت: تولیدی که به صادرات نینجامد، ارزش چندانی ندارد.
سادات نجفی تصریح کرد: مناطق آزاد تنها با اجرای ۳۰درصد قوانین و حقوق خود به فعالیت خود مشغول هستند و درصورت احقاق و اجرای قوانین به موفقیت و توسعه‌های بیشتری نائل خواهد شد.
وی بی‌ثباتی مدیریت در مناطق آزاد را یکی از معضلات این مناطق و دلایل عدم نیل به اهداف خود عنوان کرد و گفت: تمام هزینه‌های تامین اجتماعی در منطقه از درآمد سرشار این اداره از جزیره کیش تامین می‌شود اما جزیره از یک درمانگاه تامین اجتماعی هم محروم می‌باشد.

واعظ صاحب و مدیر فروشگاه بلوط:
بند اول منشور بلوط، رضایت مشتری است

صاحب و مدیر فروشگاه بلوط، با تجلیل از مدافعان سلامت، نقش و ایثار کادر درمان را حائز اهمیت دانست و گفت: اتفاقات اینچنین مانند افتتاح فروشگاه‌های دارای برند ایرانی، برای چهار دسته مبارک و مهم می‌باشد.
علی واعظ با اشاره به سابقه‌ی ۱۶ساله‌ی این فروشگاه ادامه داد: مشتریان، اولین دسته و حامیان برندها هستند و بعد از آن، کارآفرینان که در شرایط بحرانی اقتصادی کنونی و تحریم، می‌بینند هنوز قلب‌هایی برای تولید و رونق می‌تپد.
وی افزود: دسته سوم مسئولینی که آن‌قدر شوق و انگیزه تولید و کارآفرینی دارند، با جان خود در خدمت جوانان هستند و دسته آخر، خانواده بزرگ بلوط که متشکل از ۱۰۰نفر جوان می‌باشد و اکثر این جمعیت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهد؛ زنانی که علی‌رغم ظلم‌هایی که بر آنها شده در صورت داشتن میدان و بستر فعالیت، بسیار موفق عمل می‌کنند.
واعظ، در معرفی برند بلوط به کیشوندان گفت: بند اول منشور بلوط، احترام و جلب رضایت مشتری می‌باشد و امیدواریم حضور این برند در کیش، بلند مدت خواهد بود و با کارآفرینی و ارائه خدمات مناسب، هم به مشتریان و هم سازمان‌ها کمک خواهد کرد.

بنانژاد رییس اتاق اصناف خراسان:
تولید در شرایط اقتصادی کنونی، جسارت و شهامت می‌خواهد
رییس اتاق اصناف خراسان و عضو هیئت مدیره اتاق اصناف ایران، ضمن تبریک هفته وحدت و افتتاح این فروشگاه در چنین ایامی، این اقدام را در شرایط اقتصادی کنونی، جسارت و شجاعت مدیر شرکت بلوط عنوان کرد و گفت: معمولا تحریم‌های جهانی، تهدید به شمار می‌روند اما جوانان کارآفرین و تولیدکننده این تهدید را تبدیل به فرصت می‌کنند.
بنانژاد با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر تولید ادامه داد: منطقه آزاد باید محلی برای رشد تولیدکننده باشد و امکان واردات مواد اولیه و تجهیزات لازم برای او مهیا باشد.
وی با عنوان ۶۰۰هزار واحد تولیدی صنفی، گفت: حدود همین تعداد نیز بدون اسم و ثبت، مشغول تولید هستند و با جذب این سرمایه‌ها باید به رونق تولید و توسعه اقتصادی در کشور رسید.

درستی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران:
صداقت، لازمه موفقیت در کار است
نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران نیز، کارهای سخت را متعلق به انسان‌های موفق دانست و گفت: این جوانان نیز قطعا مسیر موفقیت را طی خواهند کرد.
درستی با اشاره به مقام سردار سلیمانی افزود: هرکس اراده و صداقت در کار خود داشته باشد، حتما موفق خواهد شد.

شیرازی رئیس اتحادیه کشوری پوشاک:
صداقت و اراده در کار، دلیل موفقیت می‌باشد

رئیس اتحادیه کشوری پوشاک، حضور مسئولین اصناف استانی و کشوری را، نشان‌دهنده‌ی حمایت از تولید دانست و گفت: افتتاح چنین فروشگاه‌هایی نه تنها برای تولیدکننده که برای همه‌ی مدیران اصناف مبارک و حائز اهمیت است.
شیرازی تصریح کرد: صداقت در کار، همراه با همت و اراده، رمز موفقیت این فروشگاه می‌باشد که با عشق شروع به تولید کرده است.


کاشفی، نایب رئیس اتاق اصناف خراسان نیز شجاعت مدیر این فروشگاه را ستود و بر حمایت اتاق اصناف مشهد از این برند تاکید کرد.

مانتو سرای بلوط، بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی مانتو در کشور، در جزیره کیش با حضور مدیران اصناف خراسان و مدیرعامل جامعه بازاریان کیش افتتاح شد.
این فروشگاه تخصصی دارای سه نشان برتر در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ می‌باشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.