مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تعدیل قیمت‌ها در کیش را دغدغه معیشتی ساکنان جزیره برشمرد.

به گزارش پابگاه خبری صبح کیش، جعفر آهنگران در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های کلان سازمان؛ اقدامات موثر و کارآمد در این زمینه انجام شده و استمرار خواهد داشت.

وی توسعه زیرساخت‌های انرژی، اتمام طرح‌های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی را از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

آهنگران بر تسهیل شرایط سفر به کیش، تکریم ارباب رجوع، توانمند سازی نیرو‌های انسانی و بهینه سازی فرایند‌ها در این منطقه آزاد تاکید کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن در جزیره کیش مشکلی است که بر آینده منطقه و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد و به همین دلیل ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کارقرارگرفته است.

آهنگران با اشاره به امضا تفاهم نامه‌ای با وزارت نیرو، گفت: اجرای طرح نیروگاه برق، که از دوره‌های مدیریتی قبل تا امروز با هدف تامین بخشی از انرژی الکتریکی مورد نیاز جزیره کیش برنامه ریزی شده بود پیگیری و در نهایت مقرر شد با همکاری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق یکی از زیرمجموعه‌های وزارت نیرو به مرحله اجرا درآید.

وی افزود: براساس برآورد انجام شده نصب و راه اندازی این نیروگاه مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیون دلار هزینه خواهد داشت

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.