سامانه شفافیت در منطقه آزاد کیش با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آیین رونمایی از سامانه‌ی شفافیت نظام اداری و سرمایه گذاری منطقه‌ی آزاد کیش گفت: یکی از دغدغه‌های فعالان اقتصادی در منطقه‌ی آزاد کیش، نبودن شفافیت بود که با راه اندازی این سامانه، سرمایه گذاران می‌توانند همه‌ی قوانین ومقررات و فرصت‌های سرمایه گذاری را ملاحظه کنند.

سعید محمد با بیان اینکه امضای طلایی و تبعیض در فرصت‌های سرمایه گذاری موجب دلسردی سرمایه گذاران می‌شود گفت:برای فعالیت‌های اقتصادی نباید هیچ تصمیم پشت پرده‌ای وجود داشته باشد و همه باید از فرصت‌های برابر استفاده کنند.

مشاور رئیس جمهور افزود: با راه اندازی این سامانه، چهارده خدمت به ساکنان و فعالان اقتصادی ارائه می‌شود که هم اکنون هفت خدمت آن بارگذاری شده و هفت مورد دیگر نیز به زودی بارگذاری خواهد شد.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه از فساد‌های احتمالی پیشگیری می‌شود و بستر مناسبی برای فعالان اقتصادی آماده می‌شود تا در یک فضای رقابتی سالم بتوانند تصمیم گیری و سرمایه گذاری کنند.

عباسی، مدیر کل فناوری اطلاعات دبیرخانه‌ی شورای عالی مناطق آزاد کشور هم گفت: با راه اندازی این سامانه، نهاد‌های نظارتی می‌توانند بر فعالیت‌ها نظارت کنند که به مرور زمان این خدمات افزایش خواهد یافت و فعالان اقتصادی نیز می‌توانند نظرات خود را در این زمینه به دبیرخانه ارائه کنند.

سوداگران مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه‌ی آزاد کیش هم با بیان اینکه شفافیت، سلامت نظام اداری را به دنبال خواهد داشت گفت: اکنون اطلاعات مربوط به مدیران، گزارش عملکرد‌ها، مجوزها، املاک و مستغلات، واردات و صادرات، بودجه، ثبت شرکت‌ها، بسته‌های سرمایه گذاری و طرح و برنامه‌ها در سامانه بارگذاری شده و به مرور زمان این خدمات افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.