براساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرایند صدور مجوز فعالیت اقتصادی برای هتل‌ها به مدت سه ساله و پروانه بهره برداری به مدت یک ساله تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه رفع مشکلات و اخذ تائیدیه استاندارد آسانسور هتل ها، گفت: ایمنی و امنیت لازم برای بهره برداری صحیح از هتل‌ها در اولویت کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

سعید پورزادی افزود: باید نظارت‌های فراگیر با استفاده از ظرفیت سامانه‌ای در جهت رفع سریع نواقص توسط هتل‌ها و شرکت بازرسی انجام شود.

وی تصریح کرد: پاسخگویی به مراجعات باید در کمترین زمان ممکن و با نظارت برخط در حوزه استاندارد انجام شود.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ۵۰ هتل در کیش به مرحله بهره برداری رسیده است، افزود: با تهیه چک لیست باید فعالیت‌های بازرسی با دقت هر چه بیشتر انجام شود.

سعید پورزادی افزود: پروانه‌های بهره برداری صادر شده از سوی معاونت گردشگری در صورت اخذ تاییدیه‌های آتش نشانی، اداره استاندارد و بهداشت به صورت یک ساله صادر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از ارسال تاییدیه‌ها برای واحد بازرگانی سازمان، مجوز فعالیت اقتصادی به صورت سه ساله صادر می‌شود تا شخص درخواست کننده مشکلات خود را در بخش تامین سوخت و مالیات رفع کنند.

معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این سازمان با اعتماد سازی سرمایه گذاران، برند هتل‌های جزیره را حفظ و از آن‌ها حمایت می‌کند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تأکید بر تسهیل در فرایند‌های پیگیری فعالیت‌های گردشگری گفت: تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همواره جاری سازی نگاه علمی و همچنین تسریع در پیگیری امورات مربوط به رونق گردشگری در منطقه آزاد کیش است.

مرتضی رمضانی گالشی توجه به تأمین امنیت و استحکام تأسیسات گردشگری را موضوع محوری معاونت گردشگری دانست و افزود: توسعه برند جزیره زیبای کیش جز با تقویت زیرساخت‌های گردشگری امکان پذیر نیست و تحقق این امر با همکاری فعالان گردشگری منطقه به ویژه مالکان و مدیران هتل‌های جزیره برای استحکام بنا، تقویت امکانات و رعایت استاندارد همه بخش‌های هتل فراهم می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.