جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش از پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ فرج نظری با اشاره به اینکه پلیس ملزم به پیگیری مفاد قانون است، افزود: رعایت عفاف و حجاب از مطالبات مردم است و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این خصوص عمل می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: طرح عفاف و حجاب با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول به ویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه، قوه قضائیه، صداوسیما و جوامع صنفی از ۲۶ فروردین آغاز شده است.

سرهنگ فرج نظری گفت: این طرح به صورت هوشمند و برای تقویت و توسعه حقوق شهروندی است و پلیس از مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه، نخبگان و ساکنان جزیره کیش انتظار می‌رود همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.

سرهنگ فرج نظری با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه فضای مجازی، افزود: با اشراف سایبری پلیس و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هرگونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح براساس ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضائیه به پلیس در دستور کار قرار گرفته است افزود: پلیس به عنوان ضابط قضائی موظف به اجرای قانون است
سرهنگ فرج نظری، گفت: مقابله مؤثر با زمینه‌های نقض ارزش‌ها و هنجار‌های اسلامی و اختلال در نظم و امنیت جامعه و ممانعت از ترویج و اشاعه بی عفتی، کشف حجاب و بد پوششی در جامعه از اهداف اصلی اجرای طرح است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش با تأکید بر آثار سوء ناهنجاری‌های اجتماعی و رفتار‌های های هنجارشکن به بنیان خانواده و توصیه به خانواده‌ها برای نظارت بر رفتار‌های جوانان و نوجوانان، افزود: برابر قانون خودرو‌هایی که سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کنند، در ابتدا تذکر و در صورت تکرار خودرو توقیف و واحد‌های صنفی متخلف نیز براساس همین دستورلعمل پلمب خواهند شد.
سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی در اجرای مأموریت‌ها، ۲۶ واحد صنفی متخلف را شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی پلمب کردند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.