توافقنامه همکاری چهارجانبه با رویکرد ایجاد خط پروازی بین جزیره کیش و ایروان با هدف توسعه روابط گردشگری امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،توافقنامه همکاری توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی، تجاری، گردشگری و سرمایه گذاری بین کیش و ارمنستان، با رویکرد توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی به امضا رسید.

سازمان منطقه آزاد کیش و اتاق بازرگانی ارمنستان با هدف سفر و آشنایی تور اپراتور‌های ارمنستان با کیش این توافقنامه را امضا کردند.

هیئت ۱۲ نفری از فعالان اقتصادی و گردشگری ارمنستان پس از تفاهم نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سفر شهریور امسال به ارمنستان به همراه لیلیا گئورگیان مشاور رییس اتاق بازرگانی و موسس سازمان زنان کارآفرین ارمنستان و معاون بازرگانی "شرکت هواپیمایی ارمنی با هدف افزایش بررسی راه‌های افزایش روابط و همکاری‌های چند جانبه به جزیره کیش سفر کردند.

همکاری در خصوص توسعه روابط گردشگری کیش و ارمنستان با استفاده از ظرفیت‌های مشترک، توافقنامه با رویکرد ایجاد خط پروازی میان کیش و ایروان از بهار سال آینده، ایجاد زمینه توسعه سرمایه گذاری فعالان بخش خصوصی ارمنستان در کیش با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان، ایجاد زمینه معرفی و تبلیغات کیش به عنوان یک مقصد گردشگری در ارمنستان و فراهم آوری توسعه تجارت میان ایران و ارمنستان با محوریت جزیره کیش از محور‌های مهم این توافقنامه است.

همکاری برای برگزاری رویداد‌ها با هدف جذب گردشگران ارمنستان به کیش شامل سمینار، همایش، نمایشگاه و دوره‌های آموزشی تخصصی از دیگر موضوعات این توافقنامه است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.