دسته: اجتماعی

پروفسور هرمز دبیر اشرافی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا دلیل انعقاد قرارداد با تامین اجتماعی را حضور مراجعان طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود : مدیریت بیمارستان نیز در راستای جلب رضایت مراجعان تلاش کرد تا با این بیمه قراردادی منعقد کند.

پروفسور هرمز دبیر اشرافی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا دلیل انعقاد قرارداد با تامین اجتماعی را حضور مراجعان طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود : مدیریت بیمارستان نیز در راستای جلب رضایت مراجعان تلاش کرد تا با این بیمه قراردادی منعقد کند.
وی با بیان اینکه تمامی بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد با تامین اجتماعی یک تعرفه دارند افزود : 90 درصد هزینه تعرفه دولتی در بخش بستری را بیمه و ده درصد دیگر را بیمه شده به اضافه تفاوت تعرفه بخش خصوصی و دولتی پرداخت خواهد کرد.
رئیس بیمارستان ایرانیان کیش تصریح کرد : در پاراکلینیک ها نیز 70 درصد تعرفه دولتی را بیمه و سی درصد باقی مانده را بیمه شده به اضافه تفاوت بخش خصوصی و دولتی را پرداخت می کند.
دبیر اشرافی یاد آور شد : بیمارستان ایرانیان در گذشته تنها با بیمه های تکمیلی طرف قرارداد بود اما از ابتدای خرداد ماه با بیمه تامین اجتماعی قرار داد بسته است و بیماران طرف قرارداد با این بیمه را پذیرا است .
وی گفت : این بیماستان هم اکنون در رشته های پایه، ، اطفال، جراحی عمومی ، زنان و بخشهای اورژانس، آزمایشگاه ، داروخانه ، رادیولوژی ، ای سی یو ، سی سی یو، اتاق عمل، داندانپزشکی، کلینیک پوست و در بخش فوق تخصصی در زمینه های ناباروری، اورلوژی ، اطفال و جراحی پلاستیک فعال است.
رئیس بیمارستان ایرانیان کیش اظهار داشت : در این بیمارستان در زمینه های ناباروری، کاشت مو و جراحی پلاستیک نیز به کیشوندان و گردشگران خدمات ارائه می شود .
وی به راه اندازی بلوک زایمان در بیمارستان ایرانیان اشاره کرد و گفت: از چند ماه گذشته این بخش راه اندازی شده که مادران می توانند زایمان خود را در آب انجام دهند .
هرمز دبیر اشرافی گفت: بر اساس سیاست تامین اجتماعی و قوانین تمامی بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد تامین اجتماعی ، ما به التفاوت تعرفه خصوصی و دولتی باید توسط بیمار پرداخت شود که بسته به نرخ خدمت این مبلغ متفاوت خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان بتواند با این اقدام خدمتگزار کیشوندان باشد .
این پزشک فوق تخصصی زنان و نازایی افزود : با توجه به برنامه های وسیع بیمارستان برای آینده، دو بخش بخش دندانپزشکی ، پوست و زیبایی و جوان سازی که در سال جدید محقق شد که با راه اندازی سایر بخش ها ،بیمارستان را به جایگاهی امن و مطمئن برای اهالی جزیره کیش تبدیل خواهد کرد .
وی اظهار داشت : این بیمارستان خدمات میکرو اینجکشن، IVF جنین اهدایی ، تخمک اهدایی، تعیین جنسیت قبل از انتقال جنین ، لاپاروسکوپی ،میومکتومی ، کیست تخمدان ، چسبندگی شدید لگنی هیستروسکوپی ، اصلاح رحم دوشاخ ،بازکردن چسبندگی داخل رحمی ، واژینوسکوپی( درمان خونریزی های رحمی در دختران ،سونوهیستروگرافی ) برای تشخیص ضایعات رحمی به صورت سرپایی بدون بستری را به بیماران ارائه می دهد .
بیمارستان ایرانیان کیش که بعنوان یک مرکز درمانی خصوصی در جزیره کیش فعال است در اردیبهشت ماه سال 93 افتتاح شده و هم اکنون دارای 32 تخت است .
این بیمارستان دارای بخش های فعال اورژانس، ICU ، CCU ، زنان ، زایمان و نازایی ،جراحی عمومی، اطفال ، داخلی , پوست و لیزر،دندانپزشکی ،آزمایشگاه ، رادیولوژی ، داروخانه ، اتاق های وی ای پی و ایزوله است.

برچسب ها :