دسته: اجتماعی

پیام تسلیت دکتر مونسان به مناسبت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب (ره) و قیام 15 خرداد

                                                                   بسم رب الشهداء والصديقين

بيست وهفتمين سالگرد ارتحال معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و سالروز قيام خونين 15 خرداد را به مردم متعهد ايران اسلامي به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، تسلیت و تعزیت عرض مي كنم.
امام راحل (ره) با اعتقاد راسخ و استقامتي بي نظير و با تكيه بر جايگاه هميشه ماندگارخويش در قلوب ايرانيان، نظامی را بنيان نهاد که همواره طلایه دار بسط و نشر ارزش های اصیل اسلامی بوده است. 15خرداد نیز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ايرانيان علیه استبداد و استعمار، با نام و اندیشه اين رهبر حكيم و قاطع، پیوندی هميشگي دارد.
جنبشي عظيم كه جرقّه آتش باري بر خرمن باروت جامعه خفقان گرفته و شب زده ایران افکنده و موجب خروش يكپارچه مردمان مبارز اين مروز و بوم  عليه حكومت ستم شاهي شد.
 هموطنان آگاه ما نيز با ادامه راه شهداي پانزدهم خرداد، حماسه آفريده و نهضت اسلامی امام بر ضد طاغوت را تداوم بخشیدند و تا طلوع خورشيد فتح و ظفر برآسمان ايران اسلامي از پاي ننشستند.
در سالروز اين قيام سرنوشت ساز و ارتحال ملکوتی پير فرزانه حضرت امام خميني (ره )، ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي وامام شهيدان را گرامي داشته و از خداوند منان شادي روح تمامي اين بزرگواران را مسئلت داريم.
اميد كه به واسطه لطف بیکران الهی ودر پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) ايران اسلامي همواره به عنوان نمونه شايسته يك كشور اسلامي، سردمدار عدالت و برابري و حافظ صلح و دوستي در جهان باشد.

                                                                                                                                                   علي اصغر مونسان
                                                                                                                                        رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان

برچسب ها :