دسته: اجتماعی

آموزش و پرورش مهمترین نهاد برای آموزش مهارت های علمی و تخصصی و پرورش خلاقیت جامعه است

 هانی معلمی رئیس آموزش و پرورش کیش در نشستی با مدیر کل و مدیران صدا و سیمای کیش با اشاره به تحصیل حدود 7 هزار دانش آموز در مدارس گفت: برای ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس آموزگاران در دوره های آموزش حین خدمت حضور می یابند و روش های نوین تدریس را از مولفان کتب درسی فرا می گیرند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حساسیت کار آموزش و پرورش گفت: از پارسال تا کنون معلمان انتقالی به کیش تنها می توانند یک سال در کیش خدمت کنند و پس از آن در صورت رضایت از عملکرد آنان ماموریتشان تمدید می شود در غیر این صورت باید جزیره کیش را ترک کنند.
معلمی با تقدیر از تلاش آموزگاران خدوم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری گفت : شغل معلم حساس و ارزشمند است .
وی در خصوص تلاش و پیشرفت دانش آموزان هم گفت: 4 نفر از دانش آموزان کیش موفق به حضور در المپیاد جهانی ریاضی شدند و 4 نفر هم در رشته های عکاسی ،گرافیک و کامپیوتر جواز حضور در رقابت های کشوری را کسب کردند.
رئیس آموزش و پرورش با تقدیر از تلاش رسانه ملی در ترویج فرهنگ اسلامی و تولید برنامه های فاخر گفت: کارشناسان آموزش و پرورش برای حضور در اتاق های فکر و بررسی مسائل آموزشی و تربیتی  اعلام آمادگی می کنند.
محمد قاریان پور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش هم در این دیدار با گرامیداشت روز معلم گفت: استاد مطهری معلم اخلاق ، حکمت ، دین و علم بود و بسیاری از آثار علمی وی همچنان مورد تایید محافل علمی و دینی است.
وی از تلاش آموزگاران در تربیت دانش آموزان قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما آمادگی دارد در تولید برنامه های خانواده با محور موفقیت دانش آموزان و تاثیر حمایت خانواده ها بر پیشرفت دانش آموزان و همچنین تدریس از طریق شبکه کیش با آموزش و پرورش همکاری  کند .
وی همچنین خاطر نشان کرد: بنا به فرموده امام راحل  صدا و سیما دانشگاه عمومی است و رسانه ملی با هدف تولید برنامه های کیفی و تاثیر گذار قصد دارد در هر برنامه پیام مثبتی را به مخاطبان انتقال دهد

برچسب ها :