سخنرانی معاون مجمع روحانیون دفتر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کیش

حجت الاسلام والمسلمین مروی معاون مجمع روحانیون دفتر رهبرمعظم انقلاب در جمع عزاداران کیش با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: خدامحوری , عمل صالح و تزکیه نفس مهمترین ویژگی امام (ره) بود.
وی خاطر نشان کرد: امام در هر شرایطی از جمله شهادت فرزندش حاج مصطفی خمینی ،شهادت آقایان رجایی و باهنر و فتح خرمشهر به صراحت بیان کرد که این رویدادها الطاف خفیه الهی و خواست پروردگار متعال بود و با رضایت قلب آنها را پذیرفت.
حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه گفت: امام برابر دشمنان انقلاب و اسلام  نیز عدل و انصاف را رعایت می کرد و هیچگاه حتی به دشمنان ، نسبت های ناروا نمی داد .
این استاد حوزه و دانشگاه یکی از اعمال صالح امام را رهایی ملت مظلوم و مسلمان ایران ، از زیر یوغ کفار و مستکبران عنوان کرد و گفت: ملت ایران که در زمان رژیم ستمشاهی ذلیل و حقیر بود اکنون مقتدر ، مستقل و با عزت در همه عرصه ها حاضر می شود و سران کشورهای مختلف دنیا حتی امریکا محترمانه به رهبر ایران نامه می نویسند.
معاون مجمع روحانیون دفتر رهبرمعظم انقلاب در پایان گفت: امام ساده زیست بود و هرگز برای بلند آوازه شدن نام خود هزینه نکرد و این عزت و سربلندی را که تمام دنیا به آن اذعان دارند از لطف خدا به دست آورد.
در پایان مراسم سخنرانی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوگ رحلت  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشعاری را قرائت کردند و حاضران به یاد پیر سفرکرده جماران اشک ماتم ریختند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.