دسته: اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان

 

                                                                     بسم الله النور


حلول ماه مبارك رمضان و فرارسيدن بهار توبه و مغفرت و نزول رحمت الهی را به هموطنان مسلمان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.
هموطنان مسلماني که تقرب به رحمت واسعه الهی را سرلوحه امور خود قرار داده و با گذر از روزهاي پر خير و بركت رجب و شعبان و زدودن غبار معاصي از دلها، مهیای نشستن بر خوان گسترده رحمت و بخشايش شده اند، اینک براي توفيق درك اين ماه مبارك و بهره مندي از بركات ضيافت الهي چشم اميد به آستان مهر حضرت دوست سپرده اند. چرا كه درک صحیح فرصت ارزشمند رمضان، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم نموده و در سایه این شناخت، نقش بی‌ بدیل و آثار و فواید اين ماه آشکار می‌شود.
اميد است كه در ماه تقویت اراده و رهايي از زنجیر وابستگي ها، با بهره‌گیری از تعالیم قرآن و سنّت حسنه پیام آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفي(ص) شاهد تقويت روحيه برادري و همدلي ميان مسلمانان جهان بوده و براي گسترش صلح و امنیت پایدار در پهنه گيتي تلاش كنيم.
در پایان از درگاه حضرت احدیت ميخواهم تا ياريمان كند امسال نيز با ايجاد محیطی سرشار از نشاط و معنویت و اجراي برنامه هاي فاخر فرهنگي و مذهبي، امكان بهره مندي بيشتر از فيوضات اين ماه عزيز براي همه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش فراهم شود.

                                                                                                                                             علي اصغر مونسان
                                                                                                                     رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش

برچسب ها :