طرح سنجش کلاس اولي ها در کيش

 

 بیش از شش میلیون دانش آموز کلاس اولی در کشور داریم که 900 نفر آنها در کیش تحصیل می کنند.کلاس اولی ها قبل از ورود به دبستان باید سنجش شوند تا توانایی های جسمی و ذهنی آنان برای یادگیری محک زده شود  .
حسن رحیمی پور مسئول پایگاه سنجش گفت: طرح سنجش کلاس اولی ها  از دیروز در کیش آغاز شده است و کودکان از نظر قد، وزن ، شاخص توده بدنی ،شنوایی ، بینایی ، سلامت دهان و دندان و بهداشت پوست و مو و توانایی های هوشی و ذهنی سنجش می شوند.
وی افزود: اگر برگه سنجش همراه مدارک نام نویسی کلاس اولی ها نباشد دانش آموزان می توانند وارد کلاس اول شوند اما باید در اولین فرصت سنجش شوند.
رحیمی پور در ادامه گفت: جامانده های پارسال ،امسال سنجش می شوند.
تعدادی از والدین از اجرای طرح سنجش ابراز رضایت کردند چراکه از مشکلات احتمالی فرزندانشان آگاه می شوند و به راحتی و به موقع می توانند آنها را برطرف کنند.
مسئول پایگاه سنجش گفت: طرح سنجش تا دهم تیر در کیش  ادامه دارد و افرادی که به مرحله اول طرح نرسند می توانند در مرحله دوم که ششم شهریور آغاز می شود و سه هفته هم ادامه دارد ، شرکت کنند.
برای اجرای طرح سنجش ابتدا باید واکسن کزاز کودکان در مرکز بهداشت بوعلی تزریق شود و ارائه یک قطعه عکس ، مدارک شناسایی ، کارت واکسن و پرداخت 14 هزار تومان وجه نقد نیز الزامی است

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.