رشد 20 در صدی آمارهای زبان آموزی در موسسه علوم و فنون کیش

 بیش از 250 هزار نفر در شعبات سراسر کشور علوم و فنون کیش آموزش زبان دیدند.

 موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با 100 شعبه در سراسر کشور فعالیت می کند و 254 هزار زبان آموز در سال 94 در شعبات این موسسه آموزش دیدند.
در مقایسه با آمارهای سال های 92 و 93 موسسه علوم و فنون کیش رشد 20 درصدی را در آمار زبان آموزان و43 درصدی تعداد مراکز و شعبات را در سال گذشته تجربه کرده است.
این موسسه در سال 92 با تاکید دکتر مونسان درگام اول نسبت به بازسازی و چابک سازی بدنه خود اقدام کرد و سپس با گسترش دامنه فعالیت های آموزشی خود ضمن درآمد زایی و تامین هزینه های موسسه٫ در طول سالهای 92 تا 94 موفق به اخذ چندین نشان و جایزه از سازمان های ملی و بین المللی از سوی  اتحادیه اروپا٫ کشور آلمان٫ انگلستان و امریکا شد.
ارائه آموزش در زمینه  زبان های خارجی٫ آموزش های تخصصی مشاغل به سازمانها٫ نهادهای دولتی و خصوصی٫ موسسات علمی و دانشگاهی و مدارس٫ آموزش مهارتهای فنی حرفه ای با مجوز سازمان فنی و حرفه ای٫ برگزاری دوره های علمی و کاربردی با مجوز دانشگاه علمی و کاربردی و برگزاری دوره های تخصصی مدیریت٫ آزمون های زبانهای خارجی و دوره های رشد و تعالی خانواده بخش هایی از فعالیت های موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در سراسر کشور است.
تاسیس شعب بن المللی٫ فعالیت در زمینه نشر کتب و نرم افزارهای علمی – آموزشی٫ مشارکت با مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی به ویژه کشورهای اسلامی٫ ایجاد مراکز ورزشی٫ تفریحی و هنری٫ برگزاری و مشارکت در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی و انجام فعالیت های اقتصادی در حوزه های آموزشی و فرهنگی از اهداف موسسه علوم و فنون کیش بر اساس سند چشم انداز 20 ساله سازمان منطقه ازاد کیش است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.