مدارس غیر دولتی مجاز به دریافت شهریه های متفاوت نیستند

هانی معلمی از مدارس غیر دولتی خواست تا نرخ های تعیین شده را در معرض دید خانواده ها قراردهند و هیچ مدسه ای هم مجاز به دریافت شهریه اضافی نیست.
وی تعیین شهریه  مدارس غیر دولتی را توسط وزارت آموزش و پرورش و بر اساس کیفیت خدمات و امکانات این مدارس عنوان کرد.
این مسئول آموزشی جزیره کیش نرخ سرویس مدارس را هم حدود  500 هزار تومان اعلام کرد که آن را  شورای حمل و نقل و ترافیک  سازمان منطقه ازاد کیش تعیین می کند.
رئیس آموزش و پرورش کیش زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی را هم 28 خرداد اعلام کرد و در خصوص ساعت و مکان این ازمون ها از خانواده ها خواست تا با مدارس تماس بگیرند.
هانی معلمی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای افزایش فضاهای اموزشی در کیش این تلاش ها را موثر ولی کافی ندانست و گفت: همچنان تراکم دانش آموزان در کلاس ها بالا است و هنرستان کیش هم در نوبت عصر در کلاس ها حاضر می شوند.
وی  از ساخت دبستان هجده کلاسه دیگری در منطقه نوبنیاد کیش خبر داد که قرار است ابتدای مهر به فضاهای آموزشی کیش افزوده شود.
رئیس آموزش و پرورش کیش وضع  هوشمند سازی مدارس کیش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دبیرستان الزهرای کیش سال گذشته در امر توسعه امکانات هوشمند سازی، در کشور رتبه نخست را از آن خود ساخت.
هانی معلمی محوری ترین هدف آموزش و پرورش کیش را توسعه کیفی امر اموزش و پرورش بیان کرد و از دانش آموزان، خانواده ها و معلمان خواست در این امر تلاش جدی داشته باشند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.