بیمه ها برای تمدید قرار داد خود زودتر اقدام کنند

 محمد خلخالی با اعلام پایان مدت قرارداد برخی بیمه ها٫ ارائه خدمات درمانی به بیمه شوندگان این بیمه ها را منوط به تمدید قرارداد دانست.

 با وجود مکاتبات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با بیمه گذاران٫ برخی شرکت های بیمه در سال جدید در خصوص تمدید قرارداد خود با این بیمارستان اقدامی نکرده اند.
زمان پایان قرارداد این شرکت ها31 خرداد بود و از امروز یکم تیر بیمارستان کیش بدلیل عدم وجود قرارداد٫  از نظر قانونی تعهدی در قبال دفترچه های بیمه شدگان شرکت های فاقد قرارداد نداشته و هزینه های درمان به صورت آزاد از بیمه شدگان این شرکت ها دریافت شده است.
بیمارستان کیش از ابتدای سال جاری در مکاتبات خود این موضوع را به اطلاع بیمه گذاران رسانده و در یک ماه گذشته نیز تاکید بیشتری بر پایان زمان قرار دادها داشته است اما باز هم اقدامی از سوی برخی بیمه گذاران نشده است.
رییس بیمارستان کیش در این خصوص گفت: حوالی ساعت 14 امروز یکم تیر٫ با در خواست مکتوب مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان قرار شد فرصتی 12 روزه به این سازمان در خصوص تمدید قراردادها داده شود و طی این مدت بیمه شدگان می توانند همچنان از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.
دکتر خلخالی افزود: بیمه شدگان صندوق رفاه نیز براساس رایزنی های انجام شده و مهلت گرفته شده می توانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و درمان در بخش خدمات درمانی سرپایی امسال 30 درصد و در بخش خدمات درمانی بستری 10 درصد افزایش قیمت لحاظ شده است.
گفتنی است بیمه های ایران٫ معین٫ صداوسیمای کیش٫ بانک های  صادرات٫ سپه و توسعه صادرات٫ بهداری نیروی انتظامی٫ سازمان امورمالیاتی٫ امید٫ البرز و شرکت ملی حفاری ایران دیگر شرکت هایی هستند که نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام نکرده اند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.