پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت لیالی قدر

                                                                        بسم الله النور

در آستانه نوزدهمين روز ماه مبارك رمضان و ليالي قدر، سالروز ضربت خوردن و شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) و تمامي دوستداران و محبان حضرتش تسليت وتعزيت عرض مي كنم.
سحرگاه محزوني که خورشید فروزان حیات برترين مظهر شجاعت، زهد ، علم و عدالت ، در افق نوزدهم رمضان در آسمان شهر کوفه به خون نشست و فرياد فزت و رب الكعبه مهربان ترين حامي يتيمان در آسمان طنين‌انداز شد تا همه ساله ليالي قدر يادآور اراده الهی، بر مانایی و جاودانگي انسان وارسته اي باشد كه با گذشت قرن ها همچنان ، کردار و گفتارش، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.
اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد مولود كعبه ، زير باران رحمت "ليله القدر" مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شده وسعادت حركت خالصانه درمسير قرب الهي تقديرمان شود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ايام سوگواري شهادت مولي الموحدين حضرت علي ابن ابي طالب (ع) ، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش از خداوند منان مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                            علی اصغر مونسان
                                                                                                                   رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.