آزمون سراسری سال 95 در جزیره کیش در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر،علوم تجربی،زبانهای خارجی و علوم انسانی در روزهای پنجشنبه 24/4/95،جمعه 25/4/95 در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد. 

آزمون سراسری سال 95 در جزیره کیش در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر،علوم تجربی،زبانهای خارجی و علوم انسانی در روزهای پنجشنبه 24/4/95،جمعه 25/4/95 در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد. دکتر خیاط نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون سراسری حوزه کیش اعلام کرد: در این دوره از آزمون 482 نفر داوطلب از جزیره کیش شرکت دارند که از این تعداد 103 نفر در علوم ریاضی و فنی،75 نفردر رشنه هنر،172 نفردر علوم تجربی،92 نفردر زبان های خارجی و 40 نفر در علوم انسانی با هم به رقابت می پردازند. 56 درصد از داوطلبین سال 95 را دختران و 44 درصد را پسران به خود اختصاص داده اند. داوطلبین در نوبت صبح از ساعت 6 الی 7 صبح و درنوبت عصراز ساعت 13:45 الی 14:45 می توانند وارد حوزه امتحانی شوند.داوطلبین فقط مجاز به داشتن کارت ورودی، کارت ملی یا شناسنامه، چند مداد مشکی نرم و پررنگ، مداد تراش، مداد پاک کن، ساعت مچی و یک سوزن یا سنجاق می باشند. بردن سایر وسایل به جلسه آزمون مانند کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، ماشین حساب، تلفن همراه، پیجر و ... ممنوع است.کروکی محل برگزاری آزمون بصورت زیر می باشد.
 

پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش به عنوان قدیمی ترین دانشگاه جزیره، جهت رفاه حال کیشوندان عزیز 15 سال است که میزبان داوطلبین آزمون سراسری در جزیره کیش می باشد.این پردیس در حال حاضر در 23رشته کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.برای اطلاع بیشتر از نحوه پذیرش در پردیس بین المل دانشگاه صنعتی شریف در کیش به نشانی اینترنتی www.kish.sharif.edu مراجعه نمایند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.