برخورد پلیس با مظاهر بدحجابی مقتدرانه و با رافت اسلامی است.

 سرهنگ حسین دهکی فرمانده منطقه انتظامی ويژه کیش در نشستی با اصحاب رسانه و فعالان عرصه فرهنگی که به مناسبت روز عفاف و حجاب در فرماندهی انتظامی کیش برگزار شد گفت: تذکر با لحن آرام و مهربان قطعا تاثیر گذارتر است و پلیس بارعایت حقوق شهروندی با مظاهر بدحجابی برخورد می کند.
وی رفتار سلبی و بازداشت  افراد را راهکار موثری برای امر به معروف و نهی از منکر ندانست و گفت: برنامه ریزی های فرهنگی باید عمیق ، تاثیر گذار ، مطابق با روز  و در راستای اصلاح جامعه باشد و همه دست اندرکاران فرهنگی باید هماهنگ با هم در یک کار گروهی مشارکت کنند.
سرهنگ دهکی افزود : تعبیر منطقه آزاد کیش تنها در خصوص فعالیت های تجاری و اقتصادی است و آزاد بودن به معنای بی قیدی فرهنگی نیست و در هیچ کجای کشورمان منطقه آزاد به این معنا وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین غلام حسین حقانی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کیش نیز در این نشست با گرامیداشت 21 تیر روز ملی عفاف و حجاب گفت: شهدای مسجد گوهر شاد برای حفظ عفت جامعه جان باختند و به پاس خون آنان باید به امر به معروف و نهی از منکر که یکی از واجبات دینی ماست  توجه جدی  کنیم .
وی به احترام گذاشتن به شان انسانها تاکید کردوگفت: 98 درصد افرادی که ارزشهای اسلامی را زیر پا می گذارند معاند نیستند ، بلکه به دلیل بی توجهی و الگو پذیری نادرست هدف دشمنان در جنگ نرم قرار گرفته اند .
 محمد شنبه زاده رئیس دادگستری کیش هم در این نشست با اشاره به آمار جرایم در کیش گفت: جرایم مربوط به بدحجابی و کارهای خلاف عفت عمومی در پایین ترین رده جرایم در کیش است
وی افزود:برای توسعه فرهنگ اسلامی مهمترین کار اجرای برنامه های فرهنگی و آگاهی بخشی به جوانان جامعه است.
در پایان مراسم به سه نفر از فعالان عرصه فرهنگی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش عفاف تلاش می کنند با اهداء لوح قدردانی شد.  

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.