خطبه های نماز جمعه کیش

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بد عهدی ها و بد اخلاقی های گروه 1+5  در خصوص برجام گفت: قاتلان 17 هزار شهید ایران اسلامی دور هم جمع می شوندوراه صدام ملعون راپیش می گیرند  .
وی افزود: ملت فهیم ایران باید آگاه باشند که عهد شکنی استکبار مختص دیروز و امروز نیست این ، شیوه همیشگی دشمنان  است.
خطیب جمعه کیش ولایتمداری و اتحاد را رمز موفقیت ملت برشمرد و گفت: دولت ، مجلس و دستگاه  قضا کنار ملت و گوش به فرمان رهبری همه بحران ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند.
وی در فراز دیگری از خطبه ها به روز بهزیستی و تامین اجتماعی نیز اشاره کردو گفت: امیدواریم مسئولان طرحی را برای کیش برنامه ریزی و اجرا کنند تا یک مرکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به آحاد مردم تاسیس شود تا مشکلات درمانی کیش برطرف شود.امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت ، شرایط جمهوری اسلامی ایران را برای پذیرش قطعنامه تبیین کردو گفت: 8 سال جنگ تحمیلی بهترین جوانان ایران را از ما گرفت و امروز یاد دلاوری های آنان در خاطر ملت جاودانه است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی به تاسیس شورای نگهبان و وظایف خطیر این شورا هم اشاره کرد و گفت: نظارت بر تصویب قوانین در مجلس شورای اسلامی و نظارت بر تمام مراحل انتخابات از مهمترین وظایف این شورا است.  
وی در پایان خطبه ها از شهادت حمزه عموی پیامبر در جنگ احد ، وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و شهادت آیت الله کاشانی یکی از روحانیون مبارز کشورمان در دوران ستمشاهی  نیز یاد کرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.