طرح جمع آوری قلیان در کیش به زودی اجرا می شود

 محمد شنبه زاده رئیس دادگستری و عباسی دادستان کیش در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با تبیین قانون منع استعمال قلیان در اماکن عمومی، هرگونه عرضه قلیان در اماکن عمومی را ممنوع عنوان کردند.

 سرهنگ دهکی فرمانده انتظامی کیش در این جلسه از اعلام آمادگی نیروی انتظامی در اجرای صحیح و مناسب این طرح در چارچوب قانون خبر داد.
سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده مقاومت بسیج سپاه کیش هم گفت: بسیج در تمامی طرح هایی که به سلامت جامعه و دوری جوانان از آسیب ها و ناهنجاری ها کمک کند، حضور فعال خواهد داشت.
محمدحسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش هم تاکید کرد: شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش با همکاری سایر دستگاه ها وارد اجرای عملی طرح جمع آوری قلیان ها  می شود.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش با اشاره به اینکه کسانی که در جزیره زندگی می کنند اگر بخواهند این زیبایی بماند باید به الزام های آن توجه جدی داشته باشند گفت: جمع آوری قلیان از سطح کیش، مطالبه و خواسته مردم است.
در پایان این جلسه، محب خدایی، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رضا نیا، رئیس مرکز توسعه سلامت و دیگر از اعضای جلسه به بیان دیدگاه های خود در خصوص نحوه اجرای طرح جمع آوری قلیان ها پرداختند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.