صداوسیمای مرکز کیش

 جهش کمی و کیفی برنامه های محتوایی صداوسیمای مرکز کیش

 صداوسیمای مرکز کیش با ارتقای کمی وکیفی و تولید بیش از2 هزارو چهارصد دقیقه برنامه علاوه برافزایش مخاطب واعتماد عمومی در ارزیابی های ستادی نیز عناوین برتر را از آن خود کرد.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش در  هفتاد و چهارمین  جلسه شورای اداری  با تشریح عملکرد 9 ماهه این مرکز در حوزه های مختلف گفت: آنچه در رسانه ملی  بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است تولید و برنامه  سازی بر پایه چهار محور اساسی دین ،اخلاق،امید و آگاهی بخشی است.
محمد قاریان پور گفت : تمامی تولیدات  صداو سیمای  مرکزکیش در حوزه ها و بخش های مختلف بر اساس این چهار محور اساسی ودر سه حوزه  مهم گردشگری ،فرهنگ و زندگی برنامه ریزی شده است.
وی با تشریح عملکرد 9 ماهه( شش ماهه دوم سال 94 و سه ماهه اول امسال ) برنامه های سیمای مرکز کیش گفت:در حوزه سیمای مرکز کیش 370 ساعت برنامه در قالب های مختلف  تولید  شده است.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش پخش بیش از سه هزارو ششصد ساعت برنامه و بیش از 68 مورد ارتباط زنده  با شبکه های سراسری  در مناسبت ها و رویداد های مختلف مذهبی، ملی و فرهنگی را از دیگر دستاوردهای سیمای کیش عنوان کرد وافزود:برنامه نقطه سرخط با محور جوان و موضوعات مربوط به جوانان،برنامه شبهای جزیره با رویکرد بررسی مسائل گوناگون ، برنامه کیش و زندگی با محور خانواده و برنامه انعکاس با بررسی مشکلات مردم و حضور مسئولان از جمله مهم ترین تولیدات در بخش سیمای کیش است.
محمد قاریان پور، تولید بیش از 2 هزارو بیست وچهار ساعت برنامه در حوزه صدای مرکز کیش با چهار هزارو هشتصد و شصت و پنج ساعت برنامه در قالب 16 برنامه مختلف  تولیدی وتامینی در شبانه روز را از دیگر دستاوردها ی این مرکز در حوزه صدا عنوان کرد و افزود:تا کنون در حوزه صدا بیش از ششصدو پنج مورد ارتباط زنده با شبکه های مختلف سراسری برقرار شده که معرفی ظرفیت های جزیره کیش در حوزه های مختلف فرهنگی،گردشگری واقتصادی از مهم ترین اهداف ارتباط با شبکه های سراسری است.
وی صبح بخیر کیش ،امروز کیش،شور جوانی ،حریم کبریا،آوای دریاوچمدان را از جمله برنامه های صدای مرکز کیش برشمرد.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش همچنین به تولیدات درحوزه خبر در مرکز کیش اشاره کرد و گفت:تولید بیش از 100 ساعت خبر ،ارسال بیش از 150 بسته خبری و 6 ارتباط زنده از مهم ترین دستاوردها در صداوسیمای مرکز کیش بوده است.
 وي اطلاع رسانی به موقع ، انعکاس تمامی رویداد های محلی ،منطقه ای ،کشوری ،مناسبت ها،همایش ها و کنگره های داخلی و بین المللی در اخبار محلی و سراسری رااز دیگر دستاوردهای خبر صداو سیمای مرکز کیش برشمرد.
محمد قاریان پور گفت:بر اساس نظرسنجی ها بیش از 57 درصد از ساکنان جزیره کیش بیننده ی بخش های مختلف سیمای کیش هستند .
وی ارتقاء خبر مرکز کیش در بین مراکز استانها و همچنین کسب رتبه 6 کشوری در حوزه سردبیری خبر را از دیگر دستاوردهای صداو سیمای مرکز کیش عنوان کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش بررسی وضع  دکل آنتن ،بازسازی زیر ساخت ها ،تعویض آنتن ها ، برطرف شدن مشکل فیبر نوری و پخش برنامه های صداو سیمای مرکز کیش درقالب اچ دی  همزمان با سراسر کشور را از مهم ترین فعالیت های صداو سیمای مرکز کیش در حوزه فنی اعلام کرد.
محمد قاریان پور تجهیز اس ان جی ،افزایش اتاق پخش سیما از یک به دو اتاق پخش ،راه اندازی استودیوی شماره دو  و بازسازی بخشهایی از ساختمان سیما و رادیو را از جمله مهم ترین اقدامات در حوزه فنی صداو سیمای کیش عنوان کرد.
وی افزود:در حوزه اس ان جی بیش از جهار هزارو نهصدو بیست دقیقه ارتباط زنده با شبکه های مختلف برقرار شده که بیشترین ارتباط زنده مربوط به جشنواره ها ،راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس  ونماز ظهر عاشورا است.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش ارتباط موثر و سازنده  با دستگاه ها،نهاد ها و سازمان های مختلف در جزیره کیش را از مهم ترین فعالیت ها در حوزه پشتیبانی برشمرد وافزود:ارتباط هر چه بیشتر سازمان ها و نهادهای مختلف زمینه ساز رشد و پیشرفت جزیره کیش در حوزه های مختلف خواهد بود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.