بررسي عملکرد صدا و سيما در جلسه شوراي اداري کيش

 تغییر رویکرد محتوایی صداو سیمای مرکز کیش موجب افزایش نشاط و شادابی مخاطبان شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  نقش آفرینی موثر صداوسیما ی کیش  به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دستگاه ها در اجرای برنامه های سازمان و حل مشکلات مردم را از نقاط قوت صداوسیمای  مرکز کیش دانست.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در  جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران و  روسای  ادارات و نهادهای مختلف برگزارشد با تقدیر از عملکرد  رو به رشدصداو سیمای  مرکز کیش گفت بااغاز مدیریت آقای قاریان پور در سمت  مدیر کلی این مرکز شاهد ارتقاء کمی وکیفی تولیدات در بخش های مختلف صدا وسیما هستیم ،که این مهم حاصل تلاش های شبانه روزی مدیرکل  اعتقادی و اخلاق مدار صداوسیمای مرکز کیش وهمکارانشان در حوزه های مختلف است.
علی اصغر مونسان  شادابی و نشاط  و همچنین ارتقاء کمی و کیفی  تولیدات صداو سیما مرکز کیش را موجب افزایش مخاطب و اعتماد عمومی  در کیش عنوان کرد وافزود:با تغییر مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش شاهد تغییر رویکردها در بخش های مختلف صداو سیما هستیم که این موضوع سبب افزایش اعتماد عمومی و هچنین افزایش مخاطب  شده است .
وی   تولید برنامه های مختلف با موضوع خانواده در صداوسیما ی مرکز کیش را از دیگر نکات برجسته فعالیت های این مرکز برشمرد وافزود:توجه به موضوع خانواده از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان همواره بر اهمیت وتوجه ویژه به موضوع خانواده تاکید ویژه ای داشته اندکه خوشبختانه برنامه های خوبی در حوزه آموزش خانواده در صداو سیمای مرکز کیش تولید شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد،همچنین به نقش صداو سیما ی مرکز کیش به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دستگاه ها ي مختلف اشاره کردو گفت: انعکاس مشکلات مردم در بخش های مختلف خبری فارغ از سیاه نمایی و تنها در جهت حل . مشکلات از دیگر نقاط قوت صدا وسیمای مرکز کیش است.
علی اصغر مونسان  از مسئولان ادارات و نهادهای کیش خواست تا با توجه به اخبار صداو سیما از مشکلات مردم اطلاع پیدا کرده و در جهت رفع مشکلات این جزیره تلاش کنند.
وی با بیان اینکه صداو سیمای مرکز کیش با وجود مشکلات مالی فراوان تا کنون پیشرفت های قابل توجهی در بخش های مختلف داشته است افزود:ما در سازمان منطقه آزاد تلاش می کنیم با افزایش حمایت ها وبا پشتیبانی از صداوسیمای مرکز کیش زمینه  ارتقاء هر چه بیشتر تولیدات در این مرکز را فراهم کنیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.