تمدید طرح جریمه مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت

 رئیس پلیس وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از تمدید مهلت ثبت نام طرح جریمه مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت خبرداد.

 ستوان یکم هادی رحیمی گفت: بر اساس قانون ، مهلت ثبت نام افراد متقاضی طرح جریمه مشمولان دارای بیش از 8 سال غيبت به مدت یک ماه تا پانزدهم مرداد تمدید شد.
وی افزود: بر اساس این طرح تمامی مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت داشته باشند و یا اینکه خدمت سربازی را ترک کرده اند  می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) در این طرح ثبت نام کنند.
رئیس پلیس وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه فرصت تعیین شده برای مشمولان غایب  تمدید نخواهد شد افزود: چنانچه مشمولان غایب تا پانزدهم مرداد  تکلیف خدمت وظيفه عمومي خود را مشخص نکنند با  محدودیت ها و محرومیت هايي رو به رو خواهند شد.ستوان یکم هادی رحیمی با اشاره به اینکه میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی بر اساس مدرک تحصیلی متقاضیان محاسبه می شود افزود: این مبلغ برای افراد دارای مدرک زیر دیپلم 10 میلیون تومان،دیپلم 15 میلیون تومان،فوق دیپلم 20 میلیون تومان،لیسانس 25 میلیون تومان،فوق لیسانس 30 میلیون تومان،دکتری غیر پزشکی 35 میلیون تومان،دکتری پزشکی 40 میلیون تومان و پزشکان متخصص و بالاتر 50 میلیون تومان است .
وی با اشاره به اینکه  براي هر سال غیبت مازاد بر 8 سال 10 درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می شود گفت:براساس این قانون ،مشمولان غايب متاهل 5 درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از 5 درصد تخفیف کل مبلغ جریمه بر خوردار می شوند.
رئیس پلیس وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: مشمولان غایب می توانند به دو صورت پرداخت کل مبلغ بصورت  یکجا و پرداخت به صورت اقساط اقدام کنند . در پرداخت اقساطي ، يک سوم جريمه به صورت نقدي  و باقي مانده آن به صورت قسطي پرداخت مي شود.
مشمولان غایب برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی www.vazifeh.police.ir مراجعه و همچنین از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب را دريافت  کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.