امضاء تفاهم نامه همکاری میان صداوسیمای مرکز کیش با ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

 مدیر کل صداو سیمای مرکز کیش در این مراسم با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه همکاری میان سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با شورای مبارزه با مواد مخدر کشور، آغازشده است گفت: برهمین اساس  درهر استان و منطقه با   توجه به ویژگیهای بومی و محلی برنامه های مستقل به منظور پیشگیری از ابتلابه مواد مخدر در کشور تولید مي شود.
محمد قاریان پور با اشاره به اینکه فعالیت های خوب و مناسبی براي پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر  در جزیره کیش اجرا شده افزود: در شرایطی که دشمنان با تمامی قوا تلاش می کنند با آلوده کردن جوانان کشور به این بلای خانمان سوز به  نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند ،صداو سیما با بهره گیری از ظرفیتهای فراوان،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه می تواند به عنوان بازوی توانمندی در کنار دیگر سازمان ها و نهاد ها با این پدیده شوم در کشور مبارزه کند.
وی افزود بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد برنامه های مختلفی با هدف  آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در قالب برنامه های گفتگو محور و جذاب در حوزه های  مختلف صداو سیمای مرکز کیش تولید شود.
دبیر ستاد شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش با  تقدیر از عملکرد خوب و مناسب صداو سیمای مرکز کیش و اطلاع رسانی  و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری از ابتلا به اعتیاد گفت: صداو سیما  همانند  شمشیر دو لبه می تواند توامان با آگاهی بخشی  کار پیشگیری و با قطع ریشه های فاسد ،کار درمان  را در جامعه انجام دهد. 
سرهنگ محمد جهان رواج باورهای غلط در جامعه را از مهم ترین عوامل ابتلای افراد به اعتیاد در کشور برشمرد و افزود:اگر در حوزه پیشگیری نتوانیم موفق عمل کنیم درمرحله درمان نمی توانیم کارزیادی انجام دهیم .
وی با بیان اینکه صداوسیما به دلیل فراگیری مخاطب تعددو تنوع تولیدات در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد  ظرفیت های فراوانی دارد افزود: امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت ها و با همکاری متخصصان و کارشناسان توانمند بتوانیم گام موثری در جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری خانمان سوز  در کیش برداریم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.