آغاز نام نويسي پیش دبستانی باغچه ساحل مرجانی

 پیش دبستانی باغچه ساحل مرجانی برای اولین بار در جزیره در دو شیفت صبح و بعد از ظهر با ظرفیت محدود آماده نام نويسي از نونهالان ساکنان جزیره است.

در این پیش دبستانی که زیر نظر دفتر مرکزی امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش اداره می شود، از سوم مهر، در زمينه آموزش مهارت های زبان فارسی و انگلیسی، آشپزی و شیرینی پزی، مفاهیم علوم، ریاضی، قرآن و احادیث، مسئولیت پذیری و افزایش اعتماد به نفس، پرورش شهروندانی برای زندگی آینده، مدافع صلح، طبیعت و حقوق انسانی، توسعه توانایی ذهنی در مشاهده و قدرت تمرکز، مقررات و قوانین اجتماعی و توسعه روابط اجتماعی و برگزاری جشن ها و اردوهای هدفمند آموزشي آماده ارائه خدمات به كودكان ساكن جزيره كيش است .
بنابر این گزارش، محاسبه ذهنی با چرتکه، زبان انگلیسی، کامپیوتر و رباتیک از جمله کلاس های آموزشی فوق برنامه این پیش دبستانی است.
ورزش صبحگاهی، آمادگی جسمانی و ایروبیک و نیز هنرهایی مانند سفال، حجم سازی، خلاقیت و اریگامی به نونهالان آموزش داده می شود.
متقاضیان ثبت نام در این مرکز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44456872 تماس بگیرند و یا به آدرس میدان آبشار، بلوارهنر، دفتر مرکزی امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، ساعت فعالیت این پیش دبستانی با هدف رفاه حال والدین شاغل از ساعت 7 تا 22 همراه با صبحانه، ناهار و شام در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.