نمایشگاه شهر ایده آل در کیش برگزار می شود

 هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل از 27 تا 30 آذر ماه در جزیره کیش، میزبان مدیران و فعالان حوزه شهری خواهد بود.

به نقل از ستاد خبری هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل، نمایش جدیدترین دستاوردها و تولیدات شرکت ها، موسسات و سازمان ها در حوزه مدیریت و خدمات شهری ارائه می شود.
مدیر اجرایی این رویداد گفت: نمایشگاه این رویداد بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا و همایش آن نیز طی در 28 و 29 آذر برگزار می شود.
مهدی عاطفی با بیان اینکه شهرداران و شوراهای شهری سراسر کشور میزبان این نمایشگاه خواهند بود، افزود:در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل شهرداران و اعضای شورای شهرها،مدیران سازمانها ،مهندسان ،مشاوران شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گرد هم می آیند تا علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوری زمینه به کارگیری جدیدترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.
وی گفت: در هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل؛ شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری،حمل و نقل و ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،آتش نشانی ،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیباسازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد؛ تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند.
عاطفی افزود: ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران ،شوراهای شهر،استانداران ،پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری؛ مهم ترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل است.
وی گفت: از نکات مهم این دوره از برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل، حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری است. در این رویداد بزرگ همچنین شهرداریها با ارائه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری و ارائه دستاوردها و تجارب خود در تمامی حوزه ها به مخاطبین در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
عاطفی در مورد برگزاری نشست ها و کار گاه های تخصصی در طول برگزاری این رویداد افزود: دو نشست تخصصی با حضور مدیران سازمان های پارکها و فضای سبز و همچنین نشست ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و مناطق نمونه با همکاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل می توانند به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 14 و 88578913-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.