پخش بیش از30 سریال جدید از اواخر پاییز

 معاون سیمای رسانه ملی در سفر به جزیره کیش و پس از بازدید از قسمتهای صداوسیمای مرکز کیش در نشستی با مدیران این مرکز گفت: با توجه به همزمانی فصل پاییز با ماه محرم، پخش سریال های جدید برای پس از محرم و صفر برنامه ریزی شده است.
مرتضی میر باقری افزود: پخش سریال معمای شاه در آینده ای نزدیک از یک بار در هفته به هرشب تغییر می یابد  و پس از پایان این سریال، یک مجموعه فاخر دیگر در گروه الف ويژه برای زمستان  در نظرگرفته شده است.
وی همچنین از پخش سریال های طنزجذاب همزمان با شروع فصل زمستان خبرداد و گفت: یک مجموعه تلویزیونی نیز باموضوع  انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 96 روی آنتن می رود.
وی به محورهای برنامه سازی در رسانه ملی هم اشاره کرد و گفت: توصیه های رهبر معظم انقلاب در همه برنامه ها رعایت می شود
معاون سیمای  سازمان صدا و سیما از موفقیت برنامه های دورهمی و خندوانه هم یاد کرد و گفت : این دو برنامه بیش از 72 درصد مخاطبان را به خود جلب کرده اند و بیش از 90 درصد مخاطبان از کیفیت این دو برنامه اعلام رضایت کردند. 
وی در خصوص ضرورت برنامه سازی با توجه به موقعیت ایران در منطقه گفت: رسانه ملی با 100 شبکه ظرفیت خوبی برای تولید دارد و یکی از کارآمد ترین دستگاه های فرهنگی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین دلیل موفقیت کشور در عبور از گردنه های سخت و دشوار را توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و همدلی و اتحاد مردم دانست و گفت:مانور مردمی و حضورگسترده مردم در راهپیمایی ها، مراسم محرم و صفر وکاروان اربعین حکایت از قدرت ایران در منطقه دارد و نمایش توان نظامی ایران در مانورهای مختلف هم توجه دشمن را به اقتدار ایران جلب می کند.
وی فعالیت 220 شبکه ماهواره ای فارسی زبان را در دنیا نشانه این دانست که جمهوری اسلامی ایران کانون توجه کشورهای غربی است.
معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مدیریت دور اندیش در رسانه ملی یاد کرد و گفت: رویکرد رسانه تعامل با دولت است و رسانه ملی رسانه جناحی نیست . 
محمد قاریان پور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش نیز در این نشست به تلاش جهادی کارکنان رسانه اشاره کردوگفت: میزان رضایت مخاطبان هم در حوزه صدا  و هم در حوزه سیما 79 درصد است .
وی با اشاره به اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در همه حوزه ها گفت: با توجه به امکانات محدود رسانه ، سعی شده است از تمام ظرفیت ها استفاده کامل شود .
معاون سیمای رسانه ملی به همراه مدیر کل صدا وسیمای مرکز کیش و جمعی از مدیران با امام جمعه کیش نیز دیدار و گفتگو کردند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.