راهبرد پلیس کیش الگو شدن در دنیا و مناطق گردشگری به عنوان پلیس نمونه گردشگری است

 فرمانده انتظامی کیش گفت: ما باید بتوانیم پلیس نمونه منطقه گردشگری را برای ایران و جهان به نمایش بگذاریم .

فرمانده انتظامی کیش در مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و باز نشستگان نیروی انتظامی كه دوشنبه 29 شهريور برگزار شد با تبریک دهه ولایت به سختی کار پلیس اشاره کرد و گفت: فشارها، خستگی و اضطرابی که در اجرای عملیات ها و حوادث بر پلیس وارد می شود تنها با حمایت و پشتیبانی خانواده ها به ویژه همسران نیروی انتظامی میسر می شود.
سرهنگ رحیم جهانبخش به قدر و منزلت خانواده در دین اسلام اشاره کرد و گفت: در تاکید بزرگان دینی بر حرمت خانواده و زن به عنوان مرکز ثقل نیز تاکید فراوانی شده است.
به گزارش ایرنا، وی حمایت روانی همسران نیروی انتظامی را موتور محرکه و عامل فعال و پویا شدن سیستم پلیس دانست و گفت: بهترین ساز و کاری که فشارهای روانی را از دوش پلیس بر می دارد و به او روحیه دوباره می بخشد حمایت از سوی خانواده است.
سرهنگ جهانبخش با تاکید بر اینکه پلیس کیش باید نمونه، خوش اخلاق، شهروند مدار و مبتنی بر ارزش های دینی اسلام باشد افزود: داشتن چنین روحیه ای در نیروهای پلیس تنها با داشتن فضایی آرام در خانه امکان پذیر خواهد بود.
وی با قدردانی از حمایت مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش از نیروی انتظامی گفت: پلیس در خدمت برای ایجاد آسایش و آرامش و امنیت در جزیره کیش است، ما باید بتوانیم پلیس نمونه منطقه گردشگری را برای ایران و جهان به نمایش بگذاریم.
فرمانده انتظامی کیش تاکید کرد: راهبرد پنج ساله ما الگو شدن در دنیا در مناطق گردشگری به عنوان پلیس نمونه گردشگری است . 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.