جايگاه حجاب در فرهنگ اسلامي موضوع اين هفته برنامه هر پنجشنبه نقاشي در جزيره كيش است

 كودكان، نوجوانان و جوانان جزيره كيش در برنامه هر پنجشنبه نقاشي، جايگاه حجاب در فرهنگ اسلامي را به تصوير مي كشند.

  برنامه هر پنجشنبه نقاشي كه هر هفته با يك يا دو موضوع در پياده راه هنر برگزار مي شود اين هفته با موضوع جايگاه حجاب در فرهنگ جامعه اسلامي برگزار مي شود تا كودكان و نوجوانان و آينده سازان ايران اسلامي با اهميت حجاب و تاثير آن در سعادت انسانها بيشتر آشنا شوند.
اين برنامه هر پنجشنبه با هدف فراهم كردن فضايي آموزشي و شاد براي كودكان، نوجوانان و خانواده هاي ساكنان و گردشگران در پياده راه هنر جنب تالار شهر برگزار مي شود. در اين برنامه يك بنر 50 متري سفيد در پياده راه هنر نصب شده كه در بخش هاي جداگانه به نقاشي هاي گروه سني كودكان، نوجوانان و بزرگسالان اختصاص مي يابد. بوم هاي جداگانه اي نيز براي افرادي كه در زمينه نقاشي از مهارت بيشتري برخوردارند در نظر گرفته شده است.
گفتني است برنامه فرهنگي هر پنجشنبه نقاشي كه هر هفته در پياده راه هنر برگزار مي شود براي كودكان فرصتي ارزشمند درك مفاهيم ديني و اجتماعي است و آنها هر هفته با تلاش براي كشيدن نقاشي هاي مرتبط با موضوع برنامه با يكي از مفاهيم مهم اجتماعي، فرهنگي و يا ديني آشنا مي شوند. تا كنون محيط زيست، روزه داري، ائمه اطهار(ع)،  زمين پاك، محرم، كودكان فلسطيني، تابستان و سفر از جمله موضوعات مختلف برنامه هر پنجشنبه نقاشي بوده است.
علاقمندان به هنر نقاشي مي توانند هر پنجشنبه از ساعت 20 و سي دقيقه تا 23 با به همراه داشتن لوازم نقاشي خود در اين برنامه سرگرم كننده و شاد شركت كنند.
در پايان نيز در بخش هاي كودك، نوجوان و بزرگسال به تعدادي از شركت كنندگان با ذوق جوايز ارزنده اي اهدا مي شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.